آخرین خبرها

دعاهای بسیار مجرب برای رفع مشکلات زندگی و گشایش کار بسته شده

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار مجرب برای رفع مشکلات زندگی و گشایش کار بسته شده پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده در کارهایتان گشایش ایجاد می شود . 

دعا رفع مشکلات مالی,دعا رفع مشکلات,دعا رفع مشکلات خانوادگی,دعا رفع مشکلات اهل سنت,دعا رفع مشکلات و گرفتن حاجت,دعا رفع مشکلات ازدواج,دعا رفع مشکلات پوستی,دعای رفع مشکلات درسی,دعای رفع مشکلات حضرت ایوب و یونس,دعای رفع مشکلات ,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکلات زن و شوهر,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعای رفع مشکلات از امام زمان,دعای رفع مشکلات زناشویی,دعا کارگشای قوی,دعای کارگشایی و رزق و روزی,دعای کارگشایی قرانی,دعای کارگشایی سوزاندنی,دعای کارگشایی اهنوسی,دعای کارگشایی,دعای کارگشایی یوسف و زلیخا,دعای کارگشایی,دعای کارگشایی در مفاتیح,دعای کارگشایی مغازه,دعای کارگشایی کار,دعای کارگشایی بهجت,دعای کارگشایی امام حسین             

دعاهای-بسیار-مجرب-برای-رفع-مشکلات-زندگی-و-گشایش-کار-بسته-شده-300x157 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب رزق و روزی متفرقه
دعاهای بسیار مجرب برای رفع مشکلات زندگی و گشایش کار بسته شده

دعا برای رفع مشکلات زندگی                     

امام صادق (ع) فرموده است : 

برخی دعاهاست که اگر کسی خواندن آنرا در وقت خود فراموش کند، سزاوار است آنرا قضا نماید و آن این است که هرروز پس از بامداد ده بار دعاهای زیر خوانده شود  :

« لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

ترجمه دعا :

«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش ازآن اوست. زنده میکند و می می راند. می می راند و دوباره زنده می‌کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.

« اعوذ بالله السمیع العلیم »

« به خداوند شنوای دانا پناهنده می‌شوم. »                     

 

دعا برای گشایش کار بسته شده                         

امام سجاد (علیه السلام) که بیشتر عمر خود را به دلیل مشکلات جامعه و عدم پذیرش مردم برای واقعیت های دین در دعا و سجده های طولانی گذرانده اند در قسمت های مختلف صحیفه سجادیه دعاهایی را بیان کرده اند که بعضی از آنها مستقیما برای گره گشایی و گشایش کار بسته شده موثر هستند. بر همین اساس در دعای ۵۴ صحیفه سجادیه فرموده اند که هر گاه اندوه و گرفتاری دنیا به شما روی آورد این گونه خدا را بخوانید : 
« یا فارِجَ الهَمِّ وَ کاشِفَ الغَمِّ، یا رَحمنَ الدُّنیا والاخِرَهِ وَ رَحیمَهُما، صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ و الِ مُحَمّدٍ وَ افرُج هَمّی وَاکشِف غَمّی یا واحِدُ یا اَحَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَم یَلِد وَ لَم یوُلَد وَ لَم یَکُن لَهُ کُفُواً اَحَدٌ اِعصِمنی وَ طَهِّرنی وَ اِذهَب بِبَلِیَّتی .       

 

 برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت               

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *