آخرین خبرها

دعاهای بسیار مجرب برای محبت بین زن و شوهر و رفع کدورت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای بسیار مجرب برای محبت بین زن و شوهر و رفع کدورت پرداخته ایم ان شاءالله محبت زن و شوهر به بسیار زیاد خواهد شد . 

دعای محبت زن و شوهر,دعای محبت زن و شوهر از راه دور,دعای محبت زن و شوهر قوی,دعای محبت زن و شوهر با فلفل سیاه,دعای محبت زن و شوهر اهل سنت,دعای محبت زن و شوهر فوری,دعای محبت زن و شوهر خوردنی,دعای محبت زن و شوهر در بالش,دعای رفع کدورت بین دو نفر,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت بین دو نفر ,دعای رفع کدورت بین مادر و پسر,دعای رفع کدورت بین دو برادر,دعای رفع کدورت بین دو دوست,دعای رفع کدورت معشوق       

دعاهای-بسیار-مجرب-برای-محبت-بین-زن-و-شوهر-و-رفع-کدورت-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه مهر و محبت
دعاهای بسیار مجرب برای محبت بین زن و شوهر و رفع کدورت

دعای مجرب برای محبت بین زن و شوهر           

برای محبت بین زن و شوهر این آیات را بر چهار قطعه کاغذ بنویسد و در چهار گوشه خانه دفن کند محبت زیاد شود  . 
آیات 87 الی 89 سوره زخرف : 
وَلَئِنْ سَأَلْتَهُمْ مَنْ خَلَقَهُمْ لَيَقُولُنَّ اللَّهُ فَأَنَّى يُؤْفَكُونَ ﴿۸۷﴾
وَقِيلِهِ يَا رَبِّ إِنَّ هَؤُلَاءِ قَوْمٌ لَا يُؤْمِنُونَ ﴿۸۸﴾
فَاصْفَحْ عَنْهُمْ وَقُلْ سَلَامٌ فَسَوْفَ يَعْلَمُونَ ﴿۸۹﴾
منبع : اسرار المقاصد ص 303          

 

دعای رفع کدورت بین زن و شوهر با سوره نساء             

برای رفع کدورت بین زن و شوهر ابتدا وضو گرفته و نیت کنید . سپس سوره مبارکه نسا را با خلوص نیت تلاوت کنید و پس از آن هفت مرتبه صلوات برسید . با توکل به خدا کدورت بین زن و شوهر حل خواهد شد و آشتی بین زن و شوهر برقرار خواهد شد . پس از رفع کدورت بین شما و همسرتان بهتر است به دنبال مهارت هایی باشید که به شما کمک کند دیگر کدورتی بین زن و شوهر ایجاد نشود .   

         

دعای محبت بین زن و شوهر         

دعای محبت بین زن و شوهر گاهی از نان شب هم بر انسان واجب تر می شود ما در دعا جادو چند دعای مختلف و قوی مثل دعای محبت بین زن و شوهر به شما معرفی می کنیم . دعای محبت بین زن و شوهر از دعاهای بسیار قوی است که مهر و محبت بین زن و شوهر را تحکیم می کند . دعای محبت بین زن و شوهر برای جلب محبت تاثیر فراوانی دارد که کمک می کند تا هرگونه قهر و کدورت و دلخوری از بین برود و به آشتی و محبت شود . دعای محبت بین زن و شوهر را سه مرتبه همراه با اخلاص و نیت قلبی به هر چیز خوراکی بخوانید و بدمید و به نیت افزایش مهر و محبت به محبوب خویش بخورانید .

بِسْمِ‏ اللَّهِ‏ الرَّحْمنِ‏ الرَّحِیمِ‏ بِسْمِ اللهِ الذی یُحِبُّونَهُمْ کَحُبِّ اللّهِ لَقُلُوبَهُمْ لَیْلٌ وَ نَّهارٌ وَ فِی ساعَهٍ وَ شَهْرٍ عَلی حُبِّهِمْ أَشَدُّ حُبًّا وَلَوْ یَرَى الَّذِینَ ظَلَمُواْ إِذْ یَرَوْنَ الْعَذَابَ أَنَّ الْقُوَّهَ لِلّهِ جَمِیعًا                 

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *