آخرین خبرها

دعاهای بسیار مجرب و قوی برای رفع کدورت و آشتی بین دونفر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای بسیار مجرب و قوی برای رفع کدورت و آشتی بین دونفر پرداخته ایم ان شاءالله باد دعاهای مجرب کدورت ها از بین خواهد رفت آشتی بین آنها انجام می گیرد .

دعا برای آشتی زن و شوهر,دعا برای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعا برای آشتی بین دو نفر,دعا برای آشتی پدر و مادر,دعا برای آشتی از راه دور,دعا برای آشتی با خانواده شوهر ,دعا برای آشتی زن و شوهر,دعا برای آشتی پدر و مادر ,دعا رفع کدورت و بازگشت معشوق,دعا رفع کدورت ,دعا رفع کدورت زن و شوهر,دعای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت بین دو برادر,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعای رفع کدورت بین دو نفر,دعای رفع کدورت بین مادر و پسر

دعاهای-بسیار-مجرب-و-قوی-برای-رفع-کدورت-و-آشتی-بین-دونفر-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای بسیار مجرب و قوی برای رفع کدورت و آشتی بین دونفر

دعا برای رفع کدورت خانوادگی             

اگر میان دو برادر یا خواهری یا رفیق یا خویشی کدورت واقع شده باشد بنویس سوره مبارکه والتین را تا اسفل السافلین بر قطعه نانی در وقت طلوع آفتاب یا طلوع قمر نوشته و به او بخوراند و اسم آن ها را در آخر سوره به این طریق بنویس ثُمَّ رَدَدناک فلان زاییده فلان اسفل فلان زائیده فلان به جای فلان اسامی را بنویس .           

 

دعای سریع الاجابه برای آشتی             

برای افرادی که می خواهند هر چه زودتر دعوا و قهر را از بین ببرند ، دعای سریع الاجابه برای آشتی بسیار کارامد است و جزو دسته ی مجرب ترین دعای آشتی فوری می باشد . دعای سریع الاجابه برای آشتی که در زیر آمده است را بایستی در نیمه شب 110 مرتبه خواند . این دعا با جلب محبت محبوب باعث آشتی می شود .  

« الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ »         

 

دعای محبت و آشتی سریع و فوری           

دعای محبت و آشتی سریع الاجابه کمک میکند تا قلب شوهر خود را تسخیر کنید و محبت اورا نسبت به خود چندین برابر کنید .. دعای محبت و آشتی سریع الاجابه حتی زمانی که کدورت و فاصله پیش آمده تاثیرگذار است و باعث از بین رفتن دلخوری و موجب آشتی می شود . دعای محبت و آشتی سریع الاجابه را نوشته در زیر فرش بگذارید : 
وتَمَّتْ کَلِمَهُ رَبِّکَ صِدْقاً وَ عَدْلاً لا مُبَّدِلَ لِکَلِماتِهِ وَ هُوَ السَّمیعُ الْعَلیمُ           

 

برگرفته از سایت دعاگو       

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *