آخرین خبرها

دعاهای تجربه شده برای اطاعت شوهر از زن خود سریع الاتاثیر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای تجربه شده برای اطاعت شوهر از زن خود سریع الاتاثیر پرداخته ایم ان شاءالله شوهر از زن خود اطاعت خواهد کرد .

دعا برای اطاعت شوهر از زن,دعا برای اطاعت شوهر از زن,طلسم رام کردن شوهر,طلسم افزایش محبت شوهر به زن,طلسم تسخیر قلب شوهر,طلسم زیاد شدن محبت شوهر به همسر,طلسم اطاعت پذیری شوهر از زن,ذکر و دعای مطیع کردن شوهر,اذکار و ادعیه تسخیر و مطیع شدن شوهر

دعاهای-تجربه-شده-برای-اطاعت-شوهر-از-زن-خود-سریع-الاتاثیر-300x156 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا
دعاهای تجربه شده برای اطاعت شوهر از زن خود سریع الاتاثیر

دعا برای اطاعت شوهر از زن

یکی از روش های رام کردن شوهر و اطاعت شوهر دعای اطاعت شوهر از زن است . برای رام کردن شوهرتان باید این دعا که در زیر آمده است را هر شب قبل از خواب خوانده و به سمت شوهرتان فوت کنید به امید خداوند دعا عمل کرده و با جلب محبت، شوهر از زن اطاعت خواهد کرد . این دعا باعث جلب محبت قوی شوهر می شود .
« اللّهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ العَن صَنَمَی قُرَیشٍ وَ جِبتَیها وَ طاغُوتَیها وَ إِفکَیها وَ إِبنَتَیهِما اللَّذینَ خالَفا أمرَک وَ أنکَرا وَحیَک وَ جَحَدا إِنعامَک وَ عَصَیا َرسُولَک وَ قَلَّبا دینَک وَ حَرَّفا کِتابَک وَ أحبا أعداءَک »

دعا برای حرف شنوی شوهر

برای حرف شنوی شوهر ابتدا باید بتوانید قلب همسرتان را تسخیر کنید . دعا برای حرف شنوی شوهر که در زیر آمده است به شما کمک می کند با افزایش محبت شوهرتان بتوانید وی را حرف شنو و رام خود کنید .

« یُحِبّونَهُم کَحُبِّ الله و اَلذینَ امَنوا اَشَدّ حُبّاً لِلّه »

دعا برای حرف شنوی شوهر

دعا برای حرف شنوی شوهر نیز از جمله دعا برای اطاعت شوهر از زن می باشد . دعا برای حرف گوش دادن شوهر که در زیر آمده است را ۵۰ مرتبه بخوانید.

یَا أَیُّهَا النَّاسُ قَدْ جَاءکُم بُرْهَانٌ مِّن رَّبِّکُمْ وَأَنزَلْنَا إِلَیْکُمْ نُورًا مُّبِینًا ﴿۱۷۴﴾ فَأَمَّا الَّذِینَ آمَنُواْ بِاللّهِ وَاعْتَصَمُواْ بِهِ فَسَیُدْخِلُهُمْ فِی رَحْمَهٍ مِّنْهُ وَفَضْلٍ وَیَهْدِیهِمْ إِلَیْهِ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا ﴿۱۷۵﴾

 

برگرفته از سایت دعایاب

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *