آخرین خبرها

  دعاهای تضمینی مهر و محبت خوراندنی و بیقراری معشوق سریع

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای تضمینی مهر و محبت خوراندنی و بیقراری معشوق سریع پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده معشوق بیقرار خواهد شد . 

دعای محبت خوراندنی,دعای محبت خوراندنی بر شیرینی,طلسم محبت خوراندنی,دعای محبت خوردنی,دعای محبت شدید شوهر به زن,دعای محبت شدید,دعای محبت شدید شوهر به زن ,دعای محبت شدید معشوق,دعای بیقراری معشوق از راه دور,دعای بیقراری معشوق برای ازدواج,دعای بیقراری معشوق از راه دور,دعای بیقراری معشوق فوری,دعای بیقراری معشوق با فلفل,دعای بیقراری معشوق با فلفل سیاه,دعای بیقراری معشوق روز جمعه,دعای بیقراری معشوق در خواب

دعاهای-تضمینی-مهر-و-محبت-خوراندنی-و-بیقراری-معشوق-سریع-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای تضمینی مهر و محبت خوراندنی و بیقراری معشوق سریع

دعای مهر و محبت خوراندنی بسیار قوی                   

برای ایجاد محبت قوی و بیقرار نمودن فرد مورد نظر از عشق و محبت ، آیه شریف ذیل را بر مقداری شکر بخواند و آنرا در شربت به فرد مطلوبش بنوشاند. بسیار موثر و مجرب است.
فقط در امر حلال استفاده شود.  
إِنَّا جَعَلْنَا فِی أَعْنَاقِهِمْ أَغْلَالًا فَهِیَ إِلَى الْأَذْقَانِ فَهُمْ مُقْمَحُونَ وَجَعَلْنَا مِنْ بَیْنِ أَیْدِیهِمْ سَدًّا وَمِنْ خَلْفِهِمْ سَدًّا فَأَغْشَیْنَاهُمْ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ صُمٌّ بُکْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لَا یُبْصِرُونَ                          

 

دعای محبت روی خوراکی                       

منظور از دعای محبت روی خوراکی این است که بهترین دعای محبت فوری و موثر را که در زیر آمده است به یک سیب بخوانید و آن را به خورد فرد مورد نظر دهید تا با دیوانه کردن محبوب به خواسته خود برسید. 
« بسم الله الرحمن الرحیم. و لقد جعلنا فی السماء بُروجاْ و زَیــّناها للناظرین و حَفِظناها من کل شیطان رجیم. »                               

 

دعای مهر و محبت جوشاندنی                                      

هنگام جوشیدن آب دعای مهر و محبت جوشاندنی را بخوانید و سپس با این آب شربت گلاب و زعفران درست کنید و به فرد مورد نظر بدهید. این دعا به صورت همیشگی مهر شما را به دل وی می اندازد.
« فَسُبْحَانَ الَّذِی بِیَدِهِ مَلَکُوتُ کُلِّ شَیْءٍ وَإِلَیْهِ تُرْجَعُونَ * و لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم »                                         

 

دعای محبت فوری                     

برای اینکه خیلی سریع به حاجت خود برسید و محبت معشوق را کسب کنید باید دعای محبت فوری از دسته دعای محبت خوراکی فوری و همیشگی را بخوانید و به سمت او فوت کنید. 

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم. لإیلافِ قُرَیْشٍ. إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ. فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ. الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ. »                   

 

برگرفته از سایت دعایاب               

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *