آخرین خبرها

دعاهای جلب محبت و زیاد شدن عشق مرد به زنش

در این پست یک بار دیگر قصد داریم به شما عزیزان دعاهای جلب محبت و زیاد شدن عشق مرد به زنش را بیاموزیم. در این دعا ها ذکر هایی نیز می آید که رفع مشکل خواهد بود و گره های زندگی تان را باز می کند. بخصوص اگر به تازگی ازدواج کرده اید و یا مشکل زیادی در رابطه تان وجود دارد.

,دعای محبت شوهر به زن قوی,دعای محبت شوهر به زن فوری,دعاي محبت شوهر به زن,دعاي محبت شوهر به زنش,دعای محبت شدید مرد به زنش,دعا برای محبت مرد به زنش,دعای برای محبت شوهر به زنش,دعای محبت شدید شوهر به زنش,دعای قوی محبت شوهر به زنش,دعا برای محبت شوهر به زنش,دعا جهت محبت شوهر به زنش,دعای محبت مرد به همسرش,دعا برای محبت مرد به همسرش,دعا محبت شوهر به همسر

-محبت-مرد-به-همسرش مهر و محبت

دعاهای جلب محبت و زیاد شدن عشق مرد به زنش,دعا جهت محبت شوهر به همسرش,دعای محبت شدید شوهر به همسر,دعا جهت محبت شوهر به همسر,دعای محبت مردم,دعای جلب محبت مردم,دعای جذب محبت مردم,دعا برای محبت مردم,دعای جلب محبت بین مردم,دعای مهر محبت بین مردم,دعای محبت بین همه مردم,دعای محبت مرد,دعای محبت مرد نسبت به زن,دعای محبت شوهر,دعای محبت شوهر

دعاهای زیاد شدن عشق زن به مرد

هر کس با ایمان این آیه را روز جمعه بعد از نماز بر صفحه نقره با نیت خالص و توجه به خدا و معنی آن نقش کند و با خود دارد محبوب همه قلوب گردد.

اگر در میان دو کس عداوت باشد چون این صفحه را  به نام آن دو نقش کنند عداوت آن ها زایل گردد .

آیه ۷ سوره ممتحنه :

عَسَى اللَّهُ أَن یَجْعَلَ بَیْنَکُمْ وَبَیْنَ الَّذِینَ عَادَیْتُم مِّنْهُم مَّوَدَّةً وَاللَّهُ قَدِیرٌ وَاللَّهُ غَفُورٌ رَّحِیم

 

دعای مهر و محبت زلیخا برای تسخیر قلوب و افزایش محبت خلایق کاربرد دارد و اگر با اعتقاد و ایمان قلبی خوانده و نوشته و انجام گردد تاثیرات فوریه و مجربِ دارد. دعای معروف به دعای زلیخا این است :

(اللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ)

(اگر فرد خاصی مورد نظر است میتواند پس از پایان دعا نام آن فرد و مادرش را ذکر نماید یا بنویسد. مثلا میتواند به این نحو بگوید :

(اللهم لَیّن و سَخّر لی قلبَ بهناز بنت هاجر علی حبِ و محبهِ سهیل ابن شهناز)

توجه شود :

میتواند صبح روز جمعه به نیت مهر و محبت مطلوبش هفت بار بخواند. همچنین میتواند با گلاب و زعفران و در کاغذ بدون خط بنویسد و با خود همراه داشته باشد.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *