آخرین خبرها

دعاهای سریع الاتاثیر برای ازدواج سریع مجرب و قوی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای سریع الاتاثیر برای ازدواج سریع مجرب و قوی پرداخته ایم ان شاءالله ازدواج سریع انجام می گیرد.

دعا ازدواج سریع ,دعا ازدواج سریع پسر,دعا ازدواج سریع با معشوق,دعا ازدواج سریع و موفق,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج سریع دختر با معشوق,دعای ازدواج سریع و آسان,دعای ازدواج سریع آیت الله بهجت

دعاهای-سریع-الاتاثیر-برای-ازدواج-سریع-مجرب-و-قوی-300x154 ادعيه و اذكار بخت گشایی و ازدواج دسته‌بندی نشده دعا
دعاهای سریع الاتاثیر برای ازدواج سریع مجرب و قوی

نماز و دعاهای مجرب برای تسهیل و تعجیل در ازدواج 

ائمه معصوم(ع) در روایات متعددی ما را به دعا کردن و نماز خواندن برای دست یافتن به یک ازدواج موفق توصیه و سفارش نموده‏ اند.

1- امام علی(ع) در روایتی می فرمایند : 

هر کس قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد و در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند و پس از اتمام نماز حمد و ثنای پروردگار گذارد. به علاوه، این دعا را نیز در قنوت نماز و بعد از هر نماز، در سجده و یا هر وقت دیگر زیاد بخوانید : 

« اللهم اَغنِنی بِحلالِکَ عَن حَرامِک و بِطاعَتِکَ عَن مَعصیتِک »؛ « خدایا مرا بی نیاز کن با حلالت از حرامت و با فرمانبرداری ات از نافرمانیت». برخی از بزرگان توصیه کرده اند این دعا 114 مرتبه در یک مکان مقدس مانند مسجد یا زیارتگاه خوانده شود.

دعایی برای ازدواج فوری و بخت گشایی سریع

برای میسر شدن و تسهیل امر ازدواج، سوره مبارکه الفجر را یکبار بر مقداری آب پاک بخواند و سپس مقداری مناسب حنا در آن آب بریزد و حنا را بر موهایش بگذارد (ترجیحا روز جمعه صبح این کار را انجام دهد). سپس در روز جمعه بعد از نماز عصر اعمال ذیل را انجام دهد :

اول اینکه : سوره مبارکه الرحمن را هفت بار قرائت کند و سپس این دعا را بخواند :

( اللهم بحق عروس القرءان سوره الرحمن اجعلنی عروسا لبعل مبارک یعیننی على طاعتک )

دوم اینکه: در یک ورقه بدون خط این حرز را بنویسد و بر گردن آویزد (در کیف دعا بر گردن بیاویزد) :

۱۰ مرتبه بسم الله بنویسد. سپس ۱۰ مرتبه حرف واو را بنویسد (و). بعد از آن سه مرتبه حرف میم را بنویسد (م)؛ و بعد از آن سه مرتبه حرف لام را بنویسد (ل)؛ و سپس این آیه شریفه را بنویسد:

بسم الله الرحمن الرحیم ” وأذن فی الناس بالحج یأتوک رجالا وعلى کل ضامر یأتین من کل فج عمیق لیشهدوا منافع لهم ؛ و در پایان حرز بنویسد :

( اللهم ابعث بعلاً صالحاً یأتی لفلانه بنت فلانه بحق هذه الأسماء وبحق محمد واله الطیبین الطاهرین )

بجای فلانه بنت فلانه نام خودش و مادرش را بنویسد.

 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *