آخرین خبرها

دعاهای قوی برای افزایش محبت و رفع کدورت دعای افزایش محبت زن و شوهر 

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی برای افزایش محبت و رفع کدورت دعای افزایش محبت زن و شوهر  پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای مجرب کدورت ها از بین می رود .  

دعا افزایش محبت از راه دور,دعا افزایش محبت زن و شوهر,دعای افزایش محبت,دعای افزایش محبت بین زن و شوهر ,دعای افزایش محبت شوهر به زنش,دعای افزایش محبت معشوق,دعای افزایش محبت بین دو نفر,دعای افزایش محبت بین مادر و فرزند,دعای افزایش محبت,دعای افزایش محبت فرزند به مادر,دعای افزایش محبت بین خانواده,دعای افزایش محبت در دل دیگران,دعای افزایش محبت بین دو دوست,دعای افزایش محبت زن نسبت به شوهر,دعای افزایش محبت بین پدر و فرزند   

دعاهای-قوی-برای-افزایش-محبت-و-رفع-کدورت-دعای-افزایش-محبت-زن-و-شوهر--300x151 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای قوی برای افزایش محبت و رفع کدورت دعای افزایش محبت زن و شوهر

دعای رفع کدورت و افزایش محبت                   

اگر مابین زوجین اختلافی باشد و یا مهر و محبت کم باشد،به نیت جلب و افزایش محبت این دعا را بخوانید محبت و عشق به حد اعلی رسد . 7 روز و هر بار 7مرتبه خوانده شود . 
بسم الله الرحمن الرحیم
إِبْرَاهِیمُ خَلِیلُ اللَّهِ مُوسَی کَلِیمُ اللَّهِ عِیسَی رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ حَبِیبُ اللَّهِ و رَسُولُ اللَّهِ لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَی جَبَلٍ لَّرَأَیْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْیَةِ اللَّهِ وَتِلْکَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ یَتَفَکَّرُونَ أَلَمْ نَشْرَحْ لَکَ صَدْرَکَ وَوَضَعْنَا عَنْکَ وِزْرَکَ الَّذِی أَنْقَضَ ظَهْرَکَ وَرَفَعْنَا لَکَ ذِکْرَکَ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ یُسْرًا.(سوره شرح؛ آیات 1 تا 6)              
ذکر یا جامع                         

دعای جلب محبت معشوق                                   

در صورتی که در گفتگو و بحث با همسر خود به احساس کاهش محبت بینتان دست پیدا کرده‌اید ، می‌توانید “آیه 26 سوره آل عمران” را به صورت “95 بار” تلاوت کرده و از خداوند درخواست محبت نمایید : 
قُلِ اللَّهُمَّ مَالِكَ الْمُلْكِ تُؤْتِي الْمُلْكَ مَنْ تَشَاءُ وَ تَنْزِعُ الْمُلْكَ مِمَّنْ تَشَاءُ وَ تُعِزُّ مَنْ تَشَاءُ وَ تُذِلُّ مَنْ تَشَاءُ ۖ بِيَدِكَ الْخَيْرُ ۖ إِنَّكَ عَلَىٰ كُلِّ شَيْءٍ قَدِيرٌ . 
برای دعای محبت قوی خوردنی، اگر شخصی هزار بار ذکر شریف “الودود” را هنگام سرو غذا بخواند و بدمد و آن را به دو نفری که در تعامل با یکدیگر قهر و بی‌علاقه هستند، ارائه دهد، منجر به ایجاد محبت و دوستی بین آن دو خواهد شد .                          

دعا برای افزایش محبت زن و شوهر                         

دعای  یا مُقَلِّبَ القلوب قَلِّب قَلبَها و روحَها و جَسدَها علیٰ مَحبَّتی و عشقی و اُنْسی و اُلفَتی و مَوَدَّتی و قبولِ قَوْلی بِحَقِّ یا بَدوح و یا وَدود اَجِب دَعوتی یا وَصْلائیل  را 444 مرتبه بر تکه ای نبات خوانده و به همسرتان دهید تا میل کند . 
اگر زن و شوهری با یکدیگر بحث و جدل کردند به طوری که دوست نداشتند حتی یکدیگر را بنگرند و بر سر مواضع خود پافشاری نمودند باید یک نفر واسطه گردد و دعای زیر را برای آنان بخواند .                                 

برگرفته از سایت ملکوتیها   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *