آخرین خبرها

دعاهای قوی برای جلب محبت معشوق و جذب سریع پسر مورد علاقه

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای قوی برای جلب محبت معشوق و جذب سریع پسر مورد علاقه پرداخته ایم ان شاءالله معشوق جذب شما می شود و ازدواج سریع انجام می گیرد .   

دعا جذب معشوق,دعا جذب معشوق از راه دور,دعای جذب معشوق سریع,دعای جذب معشوق با فلفل سیاه,دعای قوی جلب معشوق,دعای جذب معشوق و ازدواج,دعای جذب معشوق پسر,دعای جذب معشوق در یک روز,دعای محبت معشوق از راه دور,دعای محبت معشوق فوری,دعای محبت معشوق ,دعای محبت معشوق قوی,دعا جلب محبت معشوق,دعا مهر محبت معشوق,دعا جهت محبت معشوق,دعا محبت برای معشوق      

دعاهای-قوی-برای-جلب-محبت-معشوق-و-جذب-سریع-پسر-مورد-علاقه-300x158 ادعيه و اذكار بخت گشایی و ازدواج دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای قوی برای جلب محبت معشوق و جذب سریع پسر مورد علاقه

دعای جلب محبت پسر برای ازدواج           

اگر دختری بخواهد به قصد ازدواج محبت پسری را به سمت خود جذب کند می تواند از دعای جلب محبت پسر برای ازدواج کمک بگیرد . با خواندن این دعا که در زیر آمده است هر روز ۷۰ مرتبه می تواند عشق خود را در دل پسر مورد نظر انداخته و به هدف خود که ازدواج با معشوق است برسید .
« هُوَ الَّذِی أَنزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا لِیُدْخِلَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَیُکَفِّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَکَانَ ذَلِکَ عِندَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِیمًا »             

 

دعای جذب پسر مورد علاقه               

 دعا کمک می کند در امر حلال بتواند پسر مورد علاقه خود را جذب کند . دعای جذب پسر مورد علاقه که در زیر آمده است را با آب زعفران روی بشقاب سفیدی نوشته و سپس با آن شربتی تهیه کرده و به فرد مورد نظر دهید اینگونه با بیقراری شدید معشوق مهر شما به دل پسر افتاده و برای ازدواج پیش قدم می گردد . 
« انَّا فَتَحْنَا لَکَ فَتْحًا مُّبِینًا. لِیَغْفِرَ لَکَ اللَّهُ مَا تَقَدَّمَ مِن ذَنبِکَ وَمَا تَأَخَّرَ وَیُتِمَّ نِعْمَتَهُ عَلَیْکَ وَیَهْدِیَکَ صِرَاطًا مُّسْتَقِیمًا. وَیَنصُرَکَ اللَّهُ نَصْرًا عَزِیزًا »            

 

دعا برای جذب پسر برای ازدواج             

هر گاه بخواهی كسی را تسخیر كنی وضو بگیر و دو ركعت نماز به جای بیاورد و در هر ركعت بعد از حمد هفت مرتبه این ایه را بخوانید : هر گاه بخواهی كسی را تسخیر كنی وضو بگیر و دو ركعت نماز به جای بیاورد و در هر ركعت بعد از حمد هفت مرتبه این آیه را بخوانید . 
عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَكم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً واللهُ غَفورٌ رَحیم
و پس از سلام نماز نیز این ایه را هفت مرتبه بخوانید.
اَللهُمَ لَین لی فلان بن فلان كَما لَینتَ الحَدیدَلِداوود وسَخِرهُ لی كَما سَخَرتَ ریحَ لِسُلَیمان
این نماز را تا یك هفته بخوانید مجرب است حتی در بعضی مواقع با یكبار خواندن هم نتیجه دارد بستگی به حالات روحی شخص دارد  .               

     

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *