آخرین خبرها

دعاهای قوی برای درمان و رفع زگیل و میخچه سریع الاثر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای قوی برای درمان و رفع زگیل و میخچه سریع الاثر پرداخته ایم ان شاءالله زگیل و میخچه درمان خواهد شد و از این بیماری رها می شوید . 

دعای رفع میخچه و زگیل,دعای رفع میخچه پا,دعای دفع زگیل , دعای رفع زگیل , دعا برای زگیل , دعای درمان زگیل , دعای افتادن زگیل , دعای زگیل در مفاتیح , دعا برای درمان زگیل , دعایی برای رفع زگیل , دعای برای زیگیل , دعای برای زگیل , دعای رفع زگیل – دعای درمان زگیل

دعاهای-قوی-برای-درمان-و-رفع-زگیل-و-میخچه-سریع-الاثر-300x155 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا شفای بیماری
دعاهای قوی برای درمان و رفع زگیل و میخچه سریع الاثر

نسخه قرآنی درمان زگیل و میخچه با نمک و جو

۱- بيمار مقدارى نمك بردارد و به زگيل بمالد و آن را در آتش افكند و بر آن سه بار بخواند (لوانزلنا هذا القرآن على جبل … تا آخر سوره ) كه ان شاءالله تعالى برطرف خواهد شد.

۲- بر سه دانه جو بنويسد : و مثل كلمه خبيثه اءجتثت من فوق الاءرض مالها من قرار و آنها را بر زگيل بچرخاند سپس در جايى مرطوب در آخر ماه دفن كند كه چون جوها بپوسد زگيل خوب شود.

 

دعا برای رفع زگیل و میخچه

شما برای اینکار ابتدا ۶ مرتبه بصورت چرخاندن انگشت شهادت به دور ضایعه و بار ۷ محکم بروی ضایعه انگشت خود را فشار داده و دعا را با خلوص نیت بخوانید.

 

دعای بیماری زگیل – دعای زگیل 

برای برطرف شدن زگیل (زگیل غدد گوشتی هست که خصوصا در روی دستها حادث شود) هفت حبه جو یا گندم بردارد و هفت بار بگوید ( اُستُر یا ولی الله ) و بر آنها بدمد و در زمین نمناک دفن کند و نیز به همین منظور یک قطعه نمک نساییده و یک تکه نمد بردارد و هفت مرتبه سوره الم نشرح بخواند و بر روی آنها بمالد و دفن کند.

ادویه و ادعیه ، حاج میرزا رضا سقازاده واعظ

 

برگرفته از سایت دعا شفا

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *