آخرین خبرها

دعاهای قوی برای دفع همزاد بد بسیار مجرب و دعای تبدیل نحس به سعد

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی برای دفع همزاد بد بسیار مجرب و دعای تبدیل نحس به سعد پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای قوی همزاد بد از بین می رود . 

امان از شر شیطان,بی حجاب,جن و انس,حرز و امان,دعا برای مومنین,دعای دفع اجنه کافر,دعای دفع دشمن,دعای دفع شر,دعای دفع شر شیطان,دعای دفع شر شیطان جن و انس,دعای دفع شر شیطان جن و انس با اثر تضمینی و مجرب,دعای دفع شیاطین,دعای دفع همزاد,دفع شر شیطان,دفع شر شیطان جن و انس  

دعاهای-قوی-برای-دفع-همزاد-بد-بسیار-مجرب-و-دعای-تبدیل-نحس-به-سعد-300x157 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای قوی برای دفع همزاد بد بسیار مجرب و دعای تبدیل نحس به سعد

دعای دفع همزاد و دوست بد                                 

بعضی ها هستند که گهگاهی در بیداری یا قبل از خواب یا اول صبح یا حتی بصورت همیشگی ٬ شخصی را دقیقا همانند خود می بینند دقیقا با همان شکل و شمایل که باعث وحشتشان میشود این همان همزاد است که برای دفع آن فقط کافیست این وفق را نوشته و حمل کنید تا برای همیشه از شر همزاد در امان باشید این وفق بارها و بارها تجربه شده است و هیچی شکی در آن نیست و همچنین اگر شخصی بخواهد دوستان بد از دور و بر او دور شوند به این نیت هم آن را حمل کند جواب خواهد گرفت .              

جبرائیل

۲۴۷

۳۱۷ ۳۸۴
میکائیل

۱۱۲

۳۸۵ ۱۱۱ ۲۴۸ ۳۱۶
۱۱۰
اسرافیل

۳۸۲

عزرائیل

۳۱۹

۲۴۹
۳۱۸ ۲۵۰ ۱۰۹ ۳۸۳  

دعای تبدیل نحس به سعد و دعای اِصراف عُمّار ، برای هر دعا نوشتنی این دو دعا رو بخونید بعد دعاتونو بنویسید فقط برای دعای نوشتنی نیاز به این دو دعا یا جدول ساعات دعا هست و برای دعای خوندنی نیازی نیست که دعای تبدیل نحس به سعد یا دعای اصراف عمار رو بخونید یا به جدول ساعات دعا مراجعه کنید . برای نوشتن بعضی دعاها ، در دستور دعا قید میشه که اونو با محلول روحانی بنویسید و در بعضی دعاها الزام نمیکنه که حتما با محلول روحانی نوشته بشه ، که در اینصورت میشه دعا رو با خودکار و مداد هم نوشت .

برای دفع همزاد جنی علاوه بر این جدول میتونید دو تا کار دیگه هم انجام بدین و اون اینکه سوره بقره و رقیه شرعیه رو هم دانلود کنید و هر روز گوش بدین بمدت چهل روز بی وقفه و اگر این میان سر درد گرفتین یا ناراحتی دیگه ، نشونه اونه که اون همزاد جنی و عارض ناراحت شده و نمیخواد از شما دور بشه و باعث سر درد و ناراحتی دیگر شما شده ، که شما نباید کارو تعطیل کنید و حتما ادامه دهید تا همزاد جنی و عارض یا جن عاشق از شما دور بشه . وقتی صدای قران و رقیه شرعیه پخش میشه یه ظرف آب کنار دستتون بذارین که تاثیر قران در آن وارد بشه و بعد اون آب رو بخورین و باهاش غسل کنین . و همه ی افراد خانواده هم میتونند از اون آب بخورند . تا عارض و همزاد جنی اونها هم دور بشه .                          

 

مزاحمت‌های همزادها             

مزاحمت‌های اجنیان به صورت‌های گوناگون است : 

خواب را از شخص می‌گیرد و به تعبیر علمای علوم غریبه «عقد النوم» شده است.

انسان را از لذت زناشویی دور می‌کند.

بستن به صورتی است که مذکر متمایل به مؤنث یا مؤنث متمایل به مذکر نمی‌شود ؛ این را بخت بستگی می‌گویند .

روابط خواستگار‌ها را به هم می‌زند (از روی حسادت).

در تمام کار‌های طرف گره ایجاد می‌کند .

روزی شخص را کم می‌کند .

بیماری‌های متعدد برای شخص به وجود می‌آورد . طوری که پزشک با آزمایشات هم متوجه بیماری نمی‌شود . 

اراده را از شخص می‌گیرد و هیچ کاری را نمی‌تواند به پایان برساند . 

البته خیلی از افراد هم این موارد را دارند ، ولی همزاد ندارند بلکه توسط شخصی سحر می‌شوند و تمام این حالات در شخص بوجود می‌آید . زیرا در سحر هم دقیقا اجنه دخالت دارند .

گاهی تصرفات جنیان بستگی به عمل شخص دارد مانند زنی که خواسته یا ناخواسته بدون گفتن نام خدا آبی را در مکانی که مسکن اجنیان یا اطفال آن‌ها و یا پیران و جوانان آنان است می‌ریزد که باعث صدمه بر آنان می‌شود که در این صورت جن‌ها دست به انتقام می‌زنند مثلاً نمی‌گذارند آن فرد بچه دار شود. در همان ابتدای انعقاد نطفه بچه را سقط می‌کنند که برای این فرد لازم است چله بُری شود.         

      

برگرفته از سایت دعایاب   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *