آخرین خبرها

دعاهای قوی برای دورکردن شخص مزاحم و دعای دفع دشمنان

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی برای دورکردن شخص مزاحم و دعای دفع دشمنان پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده دشمنان از شما دور خواهند ماند . 

دعا دفع مزاحم مهمان بد,دعا دفع مزاحم از محل کار,دعا دفع مزاحمت,دعای دفع مزاحم فوری,دعای دفع مزاحم از راه دور,دعای دفع مزاحم فوری ,دعای دفع مزاحمت همسایه,دعای دفع مزاحم در زندگی,دعای دفع مزاحم امام صادق,دعای دفع مزاحمت,دعا برای دفع مزاحم تلفنی,دعا دفع دشمن,دعا دفع دشمن و تسخیر قلب,دعای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن و بلا,دعای دفع دشمن سرسخت,دعای دفع دشمن صحیفه سجادیه,دعای دفع دشمن امام سجاد,دعای دفع دشمن,دعای دفع دشمن و زبان بند,دعای دفع دشمن در گنجهای معنوی,دعای دفع دشمن آیت الله بهجت,دعای دفع دشمن حسود,دعای دفع دشمن خانگی,دعای دفع دشمن از راه دور,دعای دفع دشمن و بدخواه          

دعاهای-قوی-برای-دورکردن-شخص-مزاحم-و-دعای-دفع-دشمنان-300x158 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای قوی برای دورکردن شخص مزاحم و دعای دفع دشمنان

دعای دفع مکر و حیله دشمنان         

روایت شده هنگامی که امام کاظم عليه‌السلام بر هارون وارد شد، او قصد بدی در مورد ایشان داشت، اما بعد از دیدن ایشان برخاسته و آن حضرت را بوسیده و هدایای به ایشان داد، آنگاه که امام بازگشت فضل بن ربیع به هارون گفت: ای امیر مؤمنان ! قصد آزار و اذیت او را داشتی اما هدیه و پاداش عطا کردی، گفت : ای فضل امر بزرگی را از او مشاهده نموده و مقامش را نزد خداوند والا دیدم، هنگامی که رفتی تا او را نزد من آوری گروهی را دیدم که دور خانه‌ام را محاصره کرده بودند، در دست‌هایشان نیزه‌هایی بود که در پایه‌های ساختمان وارد کرده بودند، و گفتند : اگر فرزند پیامبر خدا را آزار دهی تو را در زمین فرو خواهیم برد و اگر نیکویی نمایی باز می‌گردیم، فضل گوید : به دنبال امام رفتم و گفتم : چه خواندی که شرّ هارون از تو دفع شد؟ فرمود : دعای جدّم امیر مؤمنان عليه‌السلام را، هرگاه آن را می‌خواند به لشکری حمله نمی‌برد مگر اینکه آنان را فراری می‌داد ، و به جنگاوری حمله نمی‌کرد مگر اینکه بر او پیروز می‌شد ، و آن دعای برطرف شدن بلا است ، گفتم : آن دعا کدام است؟ فرمود :
اَللّهُمَّ بِكَ أُسَاوِرُ وَبِكَ أُجَادِلُ وَبِكَ أصُولُ وَبِكَ أنْتَصِرُ وَبِكَ أمُوتُ وَبِكَ أحْيى، أسْلَمْتُ نَفْسى إلَيْكَ وَفَوَّضْتُ أمْري إلَيكَ لاَ حَوْلَ وَلاَ قُوَّةَ إِلّاَ بِاللهِ الْعَظيمِ.
خدایا! به قدرت تو حمله کرده، و به یاری تو جدل نموده و به وسیله تو به مقصد می‌رسم، و از تو یاری می‌جویم، و به اراده تو می‌میرم و زنده می‌شوم، جان مرا به تو تسلیم کرده و کارم را به تو واگذار می‌کنم، نیرو و توانی جز به خدای برتر و والا نیست.                

دعا برای دور شدن دشمن               

امام صادق (ع) فرمود: هرگاه از شر کسی خائف و بیمناکی این دعا را بخوان.
« اللهم انک لا یکفی منک احد و انت تکفی من کل احد من خلقک فاکفنی شر (نام فرد شرور آورده شود »
«بار خدایا، هیچکس شر تو را باز نمی گرداند،و تو شر همگان را باز می گردانی خدایا شر فلانی را از من بازگردان »
و همچنین خواهی کسی را از خود دور گردانی نه مرتبه سوره (الکوثر) را بخوان و به جانب او بدم به اختیار خود برود.              

برگرفته از سایت هاروس 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *