آخرین خبرها

دعاهای قوی برای رفع مشکل و پیدا شده گمشده بسیار مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی برای رفع مشکل و پیدا شده گمشده بسیار مجرب پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده رفع مشکل می شود و گمشده شما پیدا می شود . 

دعای رفع مشکلات,دعای رفع مشکل مالی,دعای رفع مشکلات خانوادگی,دعای رفع مشکل بین زن و شوهر,دعای رفع مشکلات ,دعای رفع مشکل نی نی سایت,دعای رفع مشکلات و مریضی,دعای رفع مشکلات و رزق و روزی,دعای رفع مشکل ازدواج,دعای رفع مشکلات اهل سنت,دعاي رفع مشكل سريع,دعای گمشده طلا,دعای گمشده,دعای گمشده در گنج های معنوی,دعای گمشده پول,دعای گمشده اهل سنت,دعای گمشده امام رضا,دعای گمشده موتور,دعای گمشده ادم,دعای گمشده بهجت,دعای گمشده گوشی,دعای گمشده انسان,دعای گمشده اصبحت فی امان الله,دعای گمشده ماشین,دعای گمشده مال,

دعاهای-قوی-برای-رفع-مشکل-و-پیدا-شده-گمشده-بسیار-مجرب-300x157 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعای رفع مشکلات و گرفتاری متفرقه
دعاهای قوی برای رفع مشکل و پیدا شده گمشده بسیار مجرب

دعای مجرب رفع مشکل          

از بعضی بزرگان نقل است برای آنکه رفع مشکل شود و به جواب خویش دست یابید وضوی کاملی قبل از خواب گرفته سپس در رختخواب خویش نشسته سه صلوات و ده مرتبه سوره حمد و ۱۱ مرتبه سروه توحید و سه صلوات دیگر نیز بفرستید موقع خواب کف دست راست خویش را روی گونه راست گذاشته و رو به قبله بخوابید در خواب جواب را خواهد فهمید کراراً تجربه شده است .

 

ختم سوره حمد برای حل مشکل           

هر كه بين نماز صبح و نافله اش سوره حمد را ۴۱ مرتبه چهل روز بدون فاصله بخواند، خداوند حاجت او را برآورده مى كند هرچه كه باشد (البته حاجت شرعى) حتى اگر به نيت اولاد باشد خدا اولاد روزى او مى كند . 
سوره حمد را ۲۱ بار بخواند بعد از نماز صبح و ۲۲ بار بعد از نماز ظهر و ۲۳ نویت بعد از نماز عصر و ۲۴ بار بعد از نماز مغرب و ۱۰ مرتبه بعد از نماز عشاء که جمع آن ۱۰۰ مرتبه می شود برای هر حاجتی که دارد نافذ است. البته به شرطی که هر روز این عمل را ادامه دهد تا زمانی که حاجت روا شود .        

دعای پیدا کردن گمشده              

برای پیدا کردن گمشده از اموری که تجربه شده خواندن ۱۰۱ مرتبه آیه شریفه ۷۰ سوره حج قبل از خواب است . در خواب به محل گم شده و کیفیت آن راهنمایی خواهید شد .

أَلَمْ تَعْلَمْ أَنَّ اللَّهَ یَعْلَمُ مَا فِی السَّمَاء وَالْأَرْضِ إِنَّ ذَلِکَ فِی کِتَابٍ إِنَّ ذَلِکَ عَلَى اللَّهِ یَسِیرٌ ﴿۷۰﴾

آیا ندانسته‏ اى که خداوند آنچه را در آسمان و زمین است مى‏داند اینها [همه] در کتابى [مندرج] است . 

قطعا این بر خدا آسان است (۷۰)

 

برگرفته از سایت دعاگو           

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *