آخرین خبرها

دعاهای قوی برای محبت و برای برگرداندن معشوق و عشق فوری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای قوی برای محبت و برای برگرداندن معشوق و عشق فوری پرداخته ایم ان شءالله عشق و محبت زیاد می شود و عشق رفته باز خواهد گشت .

دعای سریع الاجابه برای محبت و جلب عشق فوری از راه دور,دعای قوی برای جلب محبت,دعای تضمینی مخصوص جلب عشق,طلسم برای جلب عشق,طلسم مجرب برای جلب محبت,بهترین دعای مهر و محبت,دعای سریع الاجابه مخصوص افزایش مهر و محبت,دعای موثر و قوی قرآنی برای جلب فوری عشق 

دعاهای-قوی-برای-محبت-و-برای-برگرداندن-معشوق-و-عشق-فوری-300x156 ادعيه و اذكار بخت گشایی و ازدواج دسته‌بندی نشده دعا مهر و محبت
دعاهای قوی برای محبت و برای برگرداندن معشوق و عشق فوری

دعای سریع الاجابه برای محبت و جلب عشق فوری از راه دور 

این دعایی است که در محبت و جلب عشق بسیار قوی هست و حتی پای تلفن هم جواب می دهد!!! سوره انشراح رو به شکل زیر می نویسین و به بازوی راستتون می بندیند اسم مادر لازمه و اعراب گذاری هم نمی خواهد . اگر اسم مادرش رو هم نمی دانید حوا بنویسید . 

بسم الله الرحمن الرحیم 
الم نشرح لک صدرک یا مجید و وضعنا عنک وزرک یا مجید الذی انقض ظهرک یا قدیر یسرا امری و رفعنا لک ذکرک یا رافع الق محبتی فی قلب (اسم طرف و اسم ماردش مثل زهرا بنت فاطمه) فان مع العسر یسرا یا مجید ان مع العسر یسرا یا مسیر و یسر اموری فاذا فرغت فانصب یا مجید و الی ربک فارغب فقال انی اجبت حب الخیر اللهم اقض حوائجی . 

هر کس با خود دارد از جمیع طلسمات و جادو در امان باشد و اگر کسی را طلسم و جادو کرده باشند بنویسد با زعفران و گلاب در آب حل کرده و بخورد و بر سر ریزد و یکی نوشته در نزد خود نگه دارد جادو بر طرف شود . گشایش بخت و گشایش کار نیز مفید است. 

 

ختم دعای برگرداندن معشوق در هفت روز

تا هفت شب و هر شب دو رکعت نماز حاجت بخوانید و بعد از نماز هفت بار سوره شعرا را بخوانید . 

و حتما هنگام تلاوت سوره شعرا تمیز باشید و وضو بگیرید و خالصانه سوره را تلاوت کنید و بعد هر بار خواندن سوره شعرا این دعا رو بخوانید . 

عَسَی اللهَ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَبَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَّهً واللهُ غَفورٌ رَحیم

‹‹ اَللهُمَ لین لی قلب (نام معشوق) بن (نام مادر معشوق)کَما لَیِّنتَ الحَدیدَ لِداوود وسَخِّرهُ لی کما سَخَّرتَ ریحَ لِسُلَیمان ››

این نماز را تا یک هفته بخوانید حتی در بعضی مواقع با یکبارخواندن هم نتیجه بخش است بستگی به حالات روحی شخص دارد . 

( اگر طرف زن هست به جای بن بخوانید بنت )

ذکات این عمل

به ازای هر شب به اندازه مبلغ دو قرص نان پول کنار بگذارید و روز آخر پول را به فقیری صدقه دهید  .

همان روز دورکعت نماز برای حضرت فاطمه زهرا بخوانید ( اگر مرد هستید دو رکعت نماز برای حضرت علی(ع) بخوانید و بعد از نماز ۱۳۲ بار صلوات بفرستید )

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *