آخرین خبرها

دعاهای قوی و تجربه شده برای آشتی بین زن و شوهر و رفع کدورت

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای قوی و تجربه شده برای آشتی بین زن و شوهر و رفع کدورت پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای مجرب بین آنها آشتی به وجود می آید و رفع کدورت می شود .

دعا رفع کدورت و بازگشت معشوق,دعا رفع کدورت,دعای رفع کدورت از راه دور,دعای رفع کدورت بین دو برادر,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر,دعای رفع کدورت بین دو نفر,دعای رفع کدورت بین مادر و پسر,دعای رفع کدورت خانوادگی,دعا آشتی نی نی سایت,دعا آشتی خانواده,دعا آشتی فوری همسر,دعا آشتی بین دو دوست,دعا آشتی با همسر,دعا آشتی زن و شوهر با نمک,دعا آشتی خواهر و برادر  

دعاهای-قوی-و-تجربه-شده-برای-آشتی-بین-زن-و-شوهر-و-رفع-کدورت-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا
دعاهای قوی و تجربه شده برای آشتی بین زن و شوهر و رفع کدورت

ذکر آشتی با فردی خاص  

در مواردی که با فرد خاصی قهر هستید و می خواهید هرچه سریعتر با وی آشتی کنی  

« عَسَی اللهُ اَن یَجعَلَ بَینَکُم وَ بَینَ الَذینَ عادَیتُم مِنهُم مَوَدَةً وَ اللهُ قَدیرٌ وَ اللهُ غَفورٌ رَحیمٌ » 

 می توانید از دعای آشتی فوری که در مجموعه مجرب ترین دعای آشتی فوری بین افراد است . این دعا را روزی یک بار بین نماز مغرب و عشا بخوانید .  

 

دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز 

بهتر است در روز چهارشنبه قرائت شود. آیه 90 سوره نساء که در زیر آمده است را بعد از نماز صبح 7 مرتبه قرائت کنید به نیت آشتی بین فلانی فرزند فلانی و فلانی فرزند فلانی که در اثر لجبازی از هم دور شده اند . هم می توانید برای خود بخوانید هم برای زوجی دیگر. از شروط پایداری دعا برای آشتی بین زن و شوهر لجباز مانند دعای قوی اشتی زن و شوهر قرائت نماز های پنج گانه می باشد.

« بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ إِلَّا الَّذِينَ يَصِلُونَ إِلَىٰ قَوْمٍ بَيْنَكُمْ وَبَيْنَهُمْ مِيثَاقٌ أَوْ جَاءُوكُمْ حَصِرَتْ صُدُورُهُمْ أَنْ يُقَاتِلُوكُمْ أَوْ يُقَاتِلُوا قَوْمَهُمْ ۚ وَلَوْ شَاءَ اللَّهُ لَسَلَّطَهُمْ عَلَيْكُمْ فَلَقَاتَلُوكُمْ ۚ فَإِنِ اعْتَزَلُوكُمْ فَلَمْ يُقَاتِلُوكُمْ وَأَلْقَوْا إِلَيْكُمُ السَّلَمَ فَمَا جَعَلَ اللَّهُ لَكُمْ عَلَيْهِمْ سَبِيلًا »  

 

برگرفته از سایت اهنوس

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *