آخرین خبرها

دعاهای قوی و تجربه شده برای جلوگیری از طلاق و برگشت بعد از طلاق

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی و تجربه شده برای جلوگیری از طلاق و برگشت بعد از طلاق پرداخته ایم ان شاءالله فردی که تصمیم به طلاق دارد پشیمان خواهد شد و شخصی که طلاق گرفته بازگشت خواهد داشت . 

دعای جلوگیری از طلاق از راه دور ,دعای جلوگیری از طلاق از راه دور,دعای جلوگیری از طلاق قوی,دعایی برای جلوگیری از طلاق,طلسم جلوگیری از طلاق,دعای پیشگیری از طلاق,دعا جلوگیری طلاق,دعای فوری برای جلوگیری از طلاق,دعای برگشت بعد از طلاق,دعای برگشت شوهر از طلاق,دعا برای برگشت از طلاق,دعای برگشت همسر بعد از طلاق,دعای برگشت زن طلاق گرفته,دعای بازگشت بعد از طلاق

دعاهای-قوی-و-تجربه-شده-برای-جلوگیری-از-طلاق-و-برگشت-بعد-از-طلاق-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای قوی و تجربه شده برای جلوگیری از طلاق و برگشت بعد از طلاق

دعای آشتی بعد از طلاق از راه دور 

اگر به دنبال دعایی هستید تا از راه دور و بدون دسترسی مستقیم به افراد، بخوانید و معجزه بازگشت معشوق رخ دهد، می توانید از دعای آشتی بعد از طلاق از راه دور که در زیر آمده است استفاده کنید. این دعا را ۷ روز و هر بار ۷ مرتبه با خلوص نیت قرائت کنید . 
« بسم الله الرحمن الرحيم. إِبْرَاهِيمُ خَلِيلُ اللَّهِ مُوسَى كَلِيمُ اللَّهِ عِيسَى رُوحُ اللَّهِ مُحَمَّدٌ حَبِيبُ اللَّهِ و رَسُولُ اللَّهِ لَوْ أَنزَلْنَا هَذَا الْقُرْآنَ عَلَی جَبَلٍ لَّرَأَيْتَهُ خَاشِعًا مُّتَصَدِّعًا مِّنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَتِلْكَ الْأَمْثَالُ نَضْرِبُهَا لِلنَّاسِ لَعَلَّهُمْ يَتَفَكَّرُونَ أَلَمْ نَشْرَحْ لَكَ صَدْرَكَ وَوَضَعْنَا عَنْكَ وِزْرَكَ الَّذِي أَنْقَضَ ظَهْرَكَ وَرَفَعْنَا لَكَ ذِكْرَكَ فَإِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا إِنَّ مَعَ الْعُسْرِ يُسْرًا. »   

 

دعا برای جلوگیری از طلاق و افزایش محبت در زندگی 

چون این آیات را به گلاب و مشک و زعفران بنویسند و بشوید و بکسی دهد که او با او زن خود میل نباشد میان ایشان محبت به درجه کمال واقع شود و هرگز طلاق واقع نشود .  

آیه 74 سوره بقره : 

ثُمَّ قَسَتْ قُلُوبُكُمْ مِنْ بَعْدِ ذَلِكَ فَهِيَ كَالْحِجَارَةِ أَوْ أَشَدُّ قَسْوَةً وَإِنَّ مِنَ الْحِجَارَةِ لَمَا يَتَفَجَّرُ مِنْهُ الْأَنْهَارُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا يَشَّقَّقُ فَيَخْرُجُ مِنْهُ الْمَاءُ وَإِنَّ مِنْهَا لَمَا يَهْبِطُ مِنْ خَشْيَةِ اللَّهِ وَمَا اللَّهُ بِغَافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ ﴿۷۴﴾ 

آیات 1 و 2 سوره انسان : 

هَلْ أَتَى عَلَى الْإِنْسَانِ حِينٌ مِنَ الدَّهْرِ لَمْ يَكُنْ شَيْئًا مَذْكُورًا ﴿۱﴾ إِنَّا خَلَقْنَا الْإِنْسَانَ مِنْ نُطْفَةٍ أَمْشَاجٍ نَبْتَلِيهِ فَجَعَلْنَاهُ سَمِيعًا بَصِيرًا ﴿۲﴾ 

 

دعای جلوگیری از طلاق 

در این بخش از مجموعه دعای آشتی بعد از طلاق می خواهیم به دعای جلوگیری از طلاق بپردازیم. اگر زن و شوهری در آستانه طلاق قرار دارند می توانید دعای زیر را هفت بار به نمک خوانده و از نمک در تهیه غذا استفاده کنید و آن غذا را به خورد زن و مرد دهید. امید است که به خواست خداوند مهرشان به دل یکدیگر بیفتد و از طلاق جلوگیری شود . 
« زُيِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَواتِ مِنَ النِّساءِ وَ الْبَنينَ وَ الْقَناطيرِ الْمُقَنْطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَ الْفِضَّةِ وَ الْخَيْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَ الْأَنْعامِ وَ الْحَرْثِ ذلِکَ مَتاعُ الْحَياةِ الدُّنْياوَ اللَّهُ عِنْدَهُ حُسْنُ الْمَآبِ »
دعاهای مجرب در زمینه آشتی بعد از طلاق پرداختیم تا عزیزانی که رابطه شان با شکست مواجه شده است با این دعاها بتوانند به اهداف خود برسند و مجدد به زندگی مشترک با همسرشان برگردند. البته توجه داشته باشید اینکه شما تنها گوشه ای بشینید و از خدا بخواهید با دعا خواندن تمام مشکلات حل شود امکان پذیر نخواهد بود. بلکه دعا در کنار تلاش و کوشش موثر خواهد بود. همانطور که خداوند بلند مرتبه خود می فرماید: از تو حرکت، از من برکت. پس علاوه بر این دعاها می توانید مهارت ها و آگاهی های خود را برای آشتی بعد از جدایی و نحوه اقداماتی که باید انجام دهید بالا ببرید تا بتوانید در نهایت عشقتان را به سمت خود برگردانید و زندگی مشترک و پایداری بسازید . 

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *