آخرین خبرها

دعاهای قوی و تجربه شده برای محبت زن و شوهر و آشتی دادن آنها

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای قوی و تجربه شده برای محبت زن و شوهر و آشتی دادن آنها  پرداخته ایم برای زن و شوهری که بین آنها کدورت ایجاد شده و با هم قهر می باشند آشتی ایجاد می شود و محبت بین آنها بیشتر می شود  .

,دعای محبت زن و شوهر,دعای رفع کدورت زن و شوهر,دعای اشتی دادن زن و شوهر,دعای زیاد شدن محبت میان زن و شوهر,دعای رفع درگیری و کدورت بین زن و شوهر,ایه قرآنی برای محبت<دعا آشتی زن و شوهر با نمک,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی زن و شوهر,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی زن و شوهر فوری,دعای اشتی زن و شوهر لجباز,دعای اشتی زن و شوهر از فاصله دور,دعای اشتی زن و شوهر از دور,دعای رفع کدورت بین زن و شوهر

دعاهای-قوی-و-تجربه-شده-برای-محبت-زن-و-شوهر-و-آشتی-دادن-آنها-300x156 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا مهر و محبت
دعاهای قوی و تجربه شده برای محبت زن و شوهر و آشتی دادن آنها

دعای محبت میان زن و شوهر و آشتی سریع 

آیه شریفه ذیل را در چهار عدد ورقه بدون خط بنویسد و در چهار طرف خانه مخفی کند ، به اذن خداوند تبارک و تعالی میان آنها آشتی و مهرمحبت شدید برقرار خواهد شد.

آیه شریفه ذیل را بنویسد :

بسم الله الرحمن الرحیم  ولئن سألتهم من خلق السماوات والأرض لیقولن خلقهن العزیز العلیم 

دعا رفع  دعوا بین  زن و شوهر و محبت  

در حالتی که زن و شوهر با هم دعوا کرده اند و روی دیدن همدیگر را ندارند و هر دو بر موضع خود لج بازی و پافشاری میکنند ودر این مواقع باید شخص سومی واسطه شود این کار را انجام دهید.

الف :  ۱۰۰۱ مرتبه ذکر یا وَدود را بر دو عدد شیرینی یا قند یا آب نبات یا زولبیا بامیه یا مقداری شربت شیرین بخواند و به آنها داده تا از آن بخورند.

ب:بر روی دو شیرینی یا اب نبات یا زولبیا بامیه یک بار سوره واقعه را بخوانید و بلافاصله بعد از آن این را بخوانید و به خوردشان دهید.

تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السُّورَه بِالاُلفَه و المَحَبَّه بَینَ فلان بن فلان و فلانه بنت فلانه بحق هَهْطُوبْ هَهْطُوب لُهوبْ اَجِب یا صَمْتُون ذُوبَهاء و جَمال تَوَکَّلوا یا خُدّام هذهِ السّورَهِ الشَّریفَه بِالمَحبَّه الدّائِمَه وَالوِداد بین فلان بن فلانه و فلانه بنت فلانه بِحَقِّ هذهِ السُّورَهِ عَلَیکُم و طاعَتَها لَدَیْکُم  

 

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *