آخرین خبرها

دعاهای قوی و سریع الاثر برای آمدن خواستگار مورد نظر مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای قوی و سریع الاثر برای آمدن خواستگار مورد نظر مجرب پرداخته ایم ان شاءالله خواستگار مورد نظر می آید و ازدواج سریع انجام می شود . 

دعای آمدن خواستگار خوب,دعای آمدن خواستگار,دعاي آمدن خواستگار پولدار در يك روز,دعای آمدن خواستگار فوری,دعای آمدن خواستگار در یک هفته,دعای آمدن خواستگار زیاد,دعای آمدن خواستگاری که رفته,دعای آمدن خواستگارموردنظر,دعای بازگشت خواستگار ,دعای بازگشت خواستگار رفته,دعای بازگشت خواستگاری,دعا بازگشت خواستگار,دعای برگرداندن خواستگار,دعای برگرداندن خواستگار,دعای بازگشت عشق تضمینی,دعای بازگشت عشق تضمینی

دعاهای-قوی-و-سریع-الاثر-برای-آمدن-خواستگار-مورد-نظر-مجرب-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا
دعاهای قوی و سریع الاثر برای آمدن خواستگار مورد نظر مجرب

دعای آمدن خواستگار مورد نظر 

به منظور مفید واقع شدن دعای امدن خواستگار مورد نظر که از سریه دعای مخصوص خواستگاری است باید سه روز روزه بگیرد و بعد از خواندن نماز مغرب و عشا قبل از خوردن و نوشیدن یک دور تسبیح این دعا را بخواند . 

« إِنَّ الَّذِینَ یَتْلُونَ کِتَابَ اللَّهِ وَأَقَامُوا الصَّلَاةَ وَأَنفَقُوا مِمَّا رَزَقْنَاهُمْ سِرًّا وَعَلَانِیَةً یَرْجُونَ تِجَارَةً لَّن تَبُورَ.»

 

دعا برای آمدن خواستگار مورد نظر 

اگر به فردی علاقه‌ مند هستید و این آرزو را دل دارید که وی به خواستگاری شما بیاید، دعا زیرا را به نیت فرد مورد علاقه خود هر روز هنگام قنوت در نماز خود ۳ بار بخوانید و به نماز خود ادامه دهید.

دعا این است :

رَبَّنَا إِنَّنَا آمَنَّا فَاغْفِرْ لَنَا ذُنُوبَنَا وَقِنَا عَذَابَ النَّارِ

 

دعای ازدواج با دوست پسر 

اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح وعشاء» ابتداء صلوات بفرستد ، سپس ۱۰۱ مرتبه اسم اعظم «الحلیم» را تکرار کند. بعد از آن یک صلوات بفرستد .سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد ، بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.مجرب است.

 

دعا برای آمدن خواستگار و ازدواج 

اگر دختری بخواهد ازدواج کند و خواستگاری نداشته باشد باید برای آمدن خواستگار این دعا را بنویسد و به گوشه مقنعه یا روسری خود ببندد و شب این دعا را زیر سر بگذارد. این دعا برای آمدن خواستگار بسیار موثر است و باعث می شود دختر خیلی زود ازدواج کند.

بسم الله الرحمن الرحیم بسمِ اللهِ وبِاللهِ وعِندَالله ِ

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعایاب

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *