آخرین خبرها

دعاهای قوی و مجرب برای آشتی و محبت سریع الاثر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای قوی و مجرب برای آشتی و محبت سریع الاثر پرداخته ایم 

دعای آشتی فوری,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی با خدا,دعای آشتی بین دو نفر,دعای آشتی بین دو خواهر,دعای آشتی ,دعای آشتی بین دو دوست,دعای آشتی زن و شوهر فوری,دعای اشتی زن و شوهر داروخانه معنوی,دعای آشتی زن و مرد,دعای مهر محبت و آشتی همسر,دعای آشتی زن و شوهر از راه دور,دعای آشتی و محبت زن و شوهر , دعای آشتی زن و شوهر سریع  

-قوی-و-مجرب-برای-آشتی-و-محبت-سریع-الاثر-300x156 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه
دعاهای قوی و مجرب برای آشتی و محبت سریع الاثر

دعای سریع الاجابه برای آشتی 

در مواردی که فردی در اثر دلخوری قهر کرده است و خواهان آشتی کردن وی به صورت سریع هستید ، دعای سریع الاجابه برای آشتی را که در زیر آمده است بعد از نماز مغرب ۵ مرتبه بخوانید .
این دعا با جلب محبت وی اثر می کند.
« وَ أَلَّفَ بَینَ قُلُوبِهِمْ لَوْ أَنْفَقْتَ مَا فِی الْأَرْضِ جَمِیعاً مَا أَلَّفْتَ بَینَ قُلُوبِهِمْ وَ لَکِنَّ اللَّهَ أَلَّفَ بَینَهُمْ إِنَّهُ عَزِیزٌ حَکِیمٌ » 

 

دعای آشتی زن و شوهر

اگر همسرتان با شما قهر کرده است و می خواهید آشتی کند می توانید دعای آشتی زن و شوهر را بخوانید . دعای آشتی زن و شوهر که در زیر آمده است را هنگام صبح قبل از اینکه وی از خواب بیدار شود بخوانید و به صبحانه وی فوت کنید . این دعا به جلوگیری از خیانت مرد به زن هم کمک می کند .
« اللَّهُ نُورُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ مَثَلُ نُورِهِ کَمِشْکَاةٍ فِیهَا مِصْبَاحٌ الْمِصْبَاحُ فِی زُجَاجَةٍ الزُّجَاجَةُ کَأَنَّهَا کَوْکَبٌ دُرِّی یوقَدُ مِن شَجَرَةٍ مُّبَارَکَةٍ زَیتُونَةٍ لَّا شَرْقِیةٍ وَلَا غَرْبِیةٍ یکَادُ زَیتُهَا یضِیءُ وَلَوْ لَمْ تَمْسَسْهُ نَارٌ نُّورٌ عَلَیٰ نُورٍ یهْدِی اللَّهُ لِنُورِهِ مَن یشَاءُ وَیضْرِبُ اللَّهُ الْأَمْثَالَ لِلنَّاسِ وَاللَّهُ بِکُلِّ شَیءٍ عَلِیمٌ » 

 

دعای سریع الاجابه برای آشتی 

برای افرادی که می خواهند هر چه زودتر دعوا و قهر را از بین ببرند ، دعای سریع الاجابه برای آشتی بسیار کار آمد است. این دعا را بایستی در نیمه شب ۱۱۰ مرتبه خواند .

« الَّذِی جَعَلَ لَکُمْ مِنَ الشَّجَرِ الْأَخْضَرِ نَارًا فَإِذَا أَنْتُمْ مِنْهُ تُوقِدُونَ »

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *