آخرین خبرها

دعاهای مجرب برای برگرداندن سریع معشوق در کمترین زمان ممکن تضمینی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای مجرب برای برگرداندن سریع معشوق در کمترین زمان ممکن تضمینی پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده معشوق خیلی سریع باز خواهد گشت . 

دعا برگرداندن معشوق از راه دور,دعای برگرداندن معشوق سریع الاجابه,دعای برگرداندن معشوق,دعای برگرداندن معشوق با فلفل سیاه,دعای برگرداندن معشوق در یک روز,دعا برای برگشتن معشوق قهر کرده,دعا بازگشت معشوق,دعا بازگشت معشوق از راه دور,دعا بازگشت معشوق با فلفل سیاه,دعا بازگشت معشوق در یک روز,دعا بازگشت معشوق نوشتنی,دعا بازگشت معشوق با هسته خرما,دعای بازگشت معشوق در یک روز,دعای بازگشت معشوق آیت الله بهجت,دعای بازگشت معشوق در سه روز ,دعای بازگشت معشوق از امام رضا,دعای بازگشت معشوق در یک ساعت,دعای بازگشت معشوق قل اوحی

دعاهای-مجرب-برای-برگرداندن-سریع-معشوق-در-کمترین-زمان-ممکن-تضمینی-300x161 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای مجرب برای برگرداندن سریع معشوق در کمترین زمان ممکن تضمینی

دعای مجرب برای برگرداندن معشوق                   

ذکر الحلیم 101 مرتبه، اگر کسی عاشق شده و نمی تواند به وصالش برسد روز پنج شنبه بعد از نماز « صبح و عشاء» ابتدا صلوات بفرستد، سپس 101 مرتبه اسم اعظم « الحلیم » را تکرار کند. بعد از آن یک صلوات بفرستد. سپس چشمان خویش را بسته و در خیال خود معشوق را تصور کند و ظاهر نماید و به سینه ی او بدمد، بی شک معشوق او به او رجوع خواهد کرد.  
فال و طالع بینی از مجموعه مواردی می باشد که تمام افراد در جستحوی مطالعه آن هستند، شما می توانید برای کسب اطلاع بیشتر در خصوص فال ابجد با اسم مادر به صفحه طالع بینی از روی اسم مادر مراجعه نمایید.                

 

طلسم بیقراری معشوق             

هر کس بخواهد کسی را به دوستی و محبت خود مایل سازد این ایه را خوانده وبه طعامی بدمد وبه اون بخوراند که موثر خواهد بود « بسم الله الرحمن الرحیم..آلّا تَعلواعَلَیَّ وَأتونی مُسلِمینَ.لَولااَن رَبَطنا عَلیَ قَلبِهالِتَکوُنَ مِنَ المومِنین »(قصص/10)

                        

دعای بازگشت معشوق کمتر از سه روز با آیة الکرسی                             

در میان دعاهای بازگشت معشوق از دست رفته و دعای وابسته کردن معشوق که منظور همان همسر و نامزدتان است، اشاره به آیت الکرسی داشتید که باید بگوییم در این مورد هیچ یک از منابع موثق، ختم مجرب و روشی را تایید نکرده بودند.
حدیث در مورد اهمیت عشق میان زن و شوهر 
امام صادق علیه السلام می فرماید : 
ما اظُنُّ رَجُلًا یزدادُ فِی الایمانِ خیراً الّا ازداد حبّاً لِلنِّساءِ . 
گمان نمی کنم مردی به ایمانش عمل نیکی بیفزاید مگر اینکه عشق خود را به همسرش افزوده باشد. (وسایل الشیعه، ج 14، ص 9)                     

    

برگرفته از سایت ملکوتیها  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *