آخرین خبرها

دعاهای مجرب برای حفظ از شر دشمن و دور کردن دشمن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای مجرب برای حفظ از شر دشمن و دور کردن دشمن پرداخته ایم ان شاءالله با دعاهای تجربه شده دشمن از شما دور خواهد ماند .    

دعای دفع دشمن و حسود,دعای دفع دشمن و بلا,دعای دفع دشمن,دعای دفع دشمن و زبان بند,دعای دفع دشمن امام سجاد,دعای دفع دشمن از راه دور,دعای دفع دشمن و زبان بند,دعای دفع دشمن سرسخت,دعای دفع شر دشمن ,دعای رفع شر و دشمن,دعای مجرب برای دفع شر دشمن,دعای دفع بلا و شر دشمن, 

دعاهای-مجرب-برای-حفظ-از-شر-دشمن-و-دور-کردن-دشمن-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای مجرب برای حفظ از شر دشمن و دور کردن دشمن

دعا برای حفظ از شر دشمن از امام سجاد                 

بِسمِ الله و بِالله و مِنَ اللهِ و اِلَی اللهِ و فی سَبیلِ اللهِ و عَلَی مِلَّةِ رَسولِ الله صَلَی الله عَلَیهِ و آله ، اَللهُمَّ اِلَیکَ اَسلَمتُ نَفسی و اِلَیکَ وَجَّهتُ وَجهی و اِلَیکَ اَلجَأتُ ظَهری و اِلَیکَ فَوَّضتُ اَمری اَللهُمَّ احفَظنی بِحِفظِ الایمان مِن بَینِ یَدَیَّ و مِن خَلفی و عَن یَمینی و عَن شِمالی و مِن فَوقی و مِن تَحتی و مِن قَبلی وادفَع عَنّی بِحَولِکَ و قُوَّتِکَ فَاِنَّهُ لاحَولَ و لاقُوَّةَ اِلّا بِک
بنام خدا و به خدا و از خدا و بسوی خدا و در راه خدا و بر ملت رسول خدا درود خدا بر او و خاندانش . خدایا بسوی تو تسلیم کردم نفسم را و بسوی تو رو کردم صورتم را و بسوی تو تکیه دادم پشتم را و بسوی تو واگذار کردم امرم را . خدایا محافظت کن مرا به حفظ ایمان از بین دستهایم و از پشت سر و از سمت راست و از سمت چپ و از بالا و از زیر و از رو برو و دفع کن از من به نیرویت و قدرتت ، پس بدرستی که نیست گردش و نیرویی به جز به تو .
از رسول اکرم ص : کسی که سه بار بگوید 
اَعوذُ بِاللهِ السَّمیعِ العَلیم مِنَ الشَّیطانِ اللَّعینِ الرَّجیم
و بعد 4 آیه آخر سوره حشر را بخواند گروهی از فرشتگان مامور حفظ او می شوند .   

                       

دعای نجات از مردم ستمکار و شر دشمن                                         

برای نجات از شر دشمن این دعا را زمزمه کنید : 
« رَبِّ فَلا تَجْعَلْني‏ فِي الْقَوْمِ الظَّالِمينَ »
(آیه 94 سوره مومنون)
« پروردگار من! مرا (در این عذابها) با گروه ستمگران قرار مده »       

                      

دعا براى دفع دشمن                           

دعا براى دفع دشمن براى غلبه بر دشمن و همچنين رفع هم و غم مداومت بر آن مجرب مى باشد .

سبحان اللّه كما ينبغى للّه و الحمدللّه كا ينبغى للّه و لا اله الا اللّه كما ينبغى للّه و اللّه اكبر كما ينبغى للّه و لا حول و لا قوه الا باللّه و صلى اللّه على محمد النبى و على اهل بيته و جميع المرسلين و النبيين حتى يرضى اللّه . دعا براى دفع دشمن بسيار بخواند و يارى از اميرالمومنين على عليه السلام است . يا قاهر العدو يا والى الولى يا مظهر العجائب يا مرتضى على . آيه جهت فرارى دادن دشمن اين آيه را بخواند و بر دشمن بدمد ، ظفر يابد . ختم اللّه على قلوبهم و على سمعهم و على ابصارهم غشاوه هر كسى بخواهد مظلومى را از ظالمى برهاند از حضرت رضا عليه السلام منقول است : هر كه خواهد مظلومى را از دست ظالمى رهاند در برابر او بايستند و ده مرتبه بگويد (يا روف ) آن ظالم شفاعت او را قبول كند .     

 

برگرفته از سایت دعا786  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *