آخرین خبرها

دعاهای مجرب برای خوشبخت شدن و دعاهای قوی برای ازدواج سریع

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای مجرب برای خوشبخت شدن و دعاهای قوی برای ازدواج سریع پرداخته ایم استفاده نمایید ان شاءالله با دعاهای مجرب خوشبخت خواهد شد . 

دعای خوشبخت شدن,دعای خوشبخت شدن در زندگی,دعای خوشبخت شدن فرزند,دعای خوشبخت شدن عروس و داماد,دعای خوشبخت شدن دختر,دعا برای خوشبخت شدن در زندگی,دعا برای خوشبخت شدن دختر مجرد,دعا برای خوشبخت شدن در ازدواج,دعا برای خوشبخت شدن زن و شوهر,دعا برای خوشبخت شدن,دعای برای خوشبخت شدن,بهترین دعا برای خوشبخت شدن   

دعاهای-مجرب-برای-خوشبخت-شدن-و-دعاهای-قوی-برای-ازدواج-سریع-300x151 ادعيه و اذكار دعا دعا و ختم مجرب متفرقه
دعاهای مجرب برای خوشبخت شدن و دعاهای قوی برای ازدواج سریع

دعا برای خوشبختی دختر و ذکر خوشبخت شدن

برای خوشبختی دختر سوره ی شریفه ناس کاربرد سریع و قوی دارد. برای خوشبختی دختر سوره ی ناس را در سه پارچه ی روشن بنویسید و این پارچه ها را در سه جایی که دختر زیاد در آن حضور دارد قرار دهید. (مثلا محل کار و اتاق خواب و خانه ی او یا خانه ی کسی که زیاد رفت و آمد دارد). در کنار آن دختر باید روزی سه بار صبح و ظهر و شب و در هر وعده سه مرتبه سوره را تلاوت کند . برای خوشبخت شدن ذکر سوره ی فلق بسیار مجرب است . این سوره را هر روز ۱۰ بار بخوانید . بعد از هربار قرائت سوره ذکر “یا حلیم” را ۱۰۰ مرتبه تکرار کنید. این کار را هم قبل از ازدواج و هم بعد از ازدواج تا می توانید انجام دهید. هم خود دختر و هم مادر دختر می تواند این عمل را انجام دهد و نتیجه را به چشم ببیند.

نماز ازدواج امام صادق             

هرگاه خواستی ازدواج کنی از خداوند طلب خیر کن و در پی آن برو ، سپس دو رکعت نماز بخوان و دستهایت را (برای دعا) بالا ببر و بگو :
أللـّهُمَّ إنـّی اُریدُ التـَّزویجَ فـَسَهِّـل لی مِنَ النـِّساءِ أحسَنـَهُنَّ خَلقا ً وَ خـُلقا ً ، وَ أعَفـَّهُنَّ فـَرجا ً ،وَ أحفـَظـَهُنَّ نـَفسا ً فِیَّ وَ فی مالی ، وَ أکمَلـَهُنَّ جَمالا ً ، وَ أکثـَرَهُنَّ أولادا ً 
خداوندا ؛ می خواهم ازدواج کنم ، پس فراهم کن برای من از زنان ، نیکوترین آنها را از جهت نقش و نگار و خلق و خوی ، و پاکدامن ترین آنها ، و حفظ کننده ترین آنها خود را در مورد من و مال من ، و کاملترین آنها را از جهت زیبایی و جمال ، و فراوانترین آنها از جهت آوردن فرزند.
منبع : صحیفهٔ رضویه ص 15      

 

برگرفته از سایت ادعیه و ادکار دعاسایت 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *