آخرین خبرها

دعاهای مجرب برای محبت و دوستی سریع و دعای ازدواج فوری

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعاهای مجرب برای محبت و دوستی سریع و دعای ازدواج فوری پرداخته ایم ان شاءالله محبت و دوستی برقرار می شود ازدواج سریع انجام می گیرد . 

دعای محبت و دوستی,دعای محبت و دوستی بین دو نفر,دعای محبت و دوستی شدید,دعا برای محبت و دوستی,دعا جهت محبت و دوستی,دعای محبت و دوستی و تسخیر دیگران,دعا برای جلب محبت و دوستی,دعا برای ایجاد محبت و دوستی,دعای مهر و محبت دوستی,دعای ازدواج فوری با معشوق,دعای ازدواج فوری با شخص مورد نظر,دعای ازدواج فوری,دعا ازدواج سریع,دعا ازدواج سریع پسر,دعا برای ازدواج فوری دختر مجرد,دعا برای ازدواج فوری ,دعا مجرب برای ازدواج فوری

دعاهای-مجرب-برای-محبت-و-دوستی-سریع-و-دعای-ازدواج-فوری-300x171 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب متفرقه مهر و محبت
دعاهای مجرب برای محبت و دوستی سریع و دعای ازدواج فوری

دعای محبت و دوستی عظیم الشان                  

دعا و حرز مجرب و عظیم الشان برای افزایش محبت و عشق (فقط و فقط در امر حلال استفاده شود) 
در یک ورقه بدون خط (ترجیحا کاهی) حروف مبارکه زیر را بنویسید و در آب کنید و سپس آب مزبور را به مطلوب بنوشانید . حرز محبت عبارت از این است :  
یازده مرتبه حرف (ح). یازده مرتبه حرف (م). یازده مرتبه حرف (ا). یازده مرتبه حرف (م). پانزده مرتبه حرف (ر) .  
وان منکم الا واردها ولقد زینا السماء الدنیا کذلک نزین فلانه بنت فلانه بمحبة فلان ابن فلانه (در اینجا ابتدا اسم مطلوب و سپس اسم طالب را مینویسیم) حتى تحبه محبة تجری فی الدم واللحم وتهز الاعضاء وترعد المفاصل بحق حوسم دوسم بردثیم الوحا 2 العجل 2 الساعه2. 
توجه :  
اصول صحیح دعا مثل رو به قبله بودن و با طهارت بودن و توجه قلبی و ساعت و روز مناسب رعایت شود . 
حتما حتما با گلاب و زعفران و چوب زیتون غیر مستعمل نگاشته شود .  
بسیار مجرب شخصی است.               

 

دعای مهر و محبت فوری               

برای افزایش مهر و محبت معشوق ، ذکر شریف ذیل را چهارده مرتبه بر یک عدد سیب سرخ بخواند و تکه ای از آنرا به فرد مورد نظر بخوراند . مطلوبش مطیع او خواهد شد و محبتش زیاد خواهد گشت : 
سُبُّوحٌ قُدُّوسٌ رَبُّ الْمَلَائِکَهِ وَ الرُّوحِ                       

 

دعای جلب محبت پسر برای ازدواج           

اگر دختری بخواهد به قصد ازدواج محبت پسری را به سمت خود جذب کند می تواند از دعای جلب محبت پسر برای ازدواج کمک بگیرد. با خواندن این دعا که در زیر آمده است هر روز 70 مرتبه میتواند عشق خود را در دل پسر مورد نظر انداخته و به هدف خود که ازدواج با معشوق است برسید . 
« هُوَ الَّذِی أَنزَلَ السَّکِینَهَ فِی قُلُوبِ الْمُؤْمِنِینَ لِیَزْدَادُوا إِیمَانًا مَّعَ إِیمَانِهِمْ وَلِلَّهِ جُنُودُ السَّمَاوَاتِ وَالْأَرْضِ وَکَانَ اللَّهُ عَلِیمًا حَکِیمًا لِیُدْخِلَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ جَنَّاتٍ تَجْرِی مِن تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِینَ فِیهَا وَیُکَفِّرَ عَنْهُمْ سَیِّئَاتِهِمْ وَکَانَ ذَلِکَ عِندَ اللَّهِ فَوْزًا عَظِیمًا »           

        

برگرفته از سایت دعا786   

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *