آخرین خبرها

دعاهای مجرب و ذکر های قرآنی برای مطیع کردن همسر و ادای قرض و دین

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای مجرب و ذکر های قرآنی برای مطیع کردن همسر و ادای قرض و دین پرداخته ایم برای افرادی که قرض دار هستند و ادای دین ان شاءالله انجام خواهد شد .

ذکرهای تضمینی ادای دینت و قرض,ذکرهای قرآنی برای مطیع شدن همسر,ذکرهای سریع الاجابه دادن قرض و طلب,بهترین ذکر برای دادن قرض و طلب و دین,ذکرهای اسم اعظم خدا برای بی نیاز شدن,ذکرهای اسماء الله اعظم,دعای ادای قرض,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعای ادای قرض از امام صادق,دعای ادای قرض سریع,دعای ادای قرض بهجت,دعای ادای قرض امام جواد,دعای ادای قرض اهل سنت,دعای ادای قرض حضرت عیسی,دعای مطیع شدن مردم,دعایی برای مطیع شدن مرد,دعای رام شدن مرد,دعای مطیع شدن شوهر,دعای مطیع شدن شوهر به زن,دعای مطیع شدن شوهر از زن,طلسم مطیع شدن مرد

دعاهای-مجرب-و-ذکر-های-قرآنی-برای-مطیع-کردن-همسر-و-ادای-قرض-و-دین-300x156 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعای حاجت روایی دعای رفع مشکلات و گرفتاری رزق و روزی متفرقه
دعاهای مجرب و ذکر های قرآنی برای مطیع کردن همسر و ادای قرض و دین

دعای مجرب و قوی برای ادای قرض

ذکر اَلْرَبّْ 

برای انجام کارهای سخت شب جمعه بعد از نماز عشاء ۱۲۰۱ بار در یک مجلس می‌گویی «یا الله، یا رباه، یا سیداه» پس آن کار مهم ان شاءالله انجام خواهد شد. و کسی که بسیار این ذکر را بگوید خداوند او را برای فرزندش حفظ می‌کند. 

ذکر مالِکُ الْمُلْکْ 

کسی که بسیار این نام را بگوید خداوند در دنیا و آخرت او را بی نیاز می‌کند.

ذکر اَلْغَنِیُّ وَالْمُغْنی 

هر کس ده جمعه و هر جمعه ده هزار بار این اذکار را بگوید خداوند او را به زودی و در آخرت بی نیاز می‌کند و او حیوانی را نمی‌خورد و اگر همراه هر ذکر یک فاتحه هم بخواند یقیناً غنی هم روزی داده می‌شود. 

ذکر اَلْمُعْطی 

هر کس هنگام خواب این ذکر را بگوید خداوند قرض او را ادا خواهد کرد.

ذکر اَلْمانِعْ 

برای دفع آزار و اذیت دشمن و شر ایشان ۱۶۱ بار «یا مانع» و همچنین برای مطیع شدن همسر و شریک زندگی، روایت شده است هر کس شریک زندگی‌اش از او فرمان نمی‌برد پس هنگام خواب بسیار بگوید «یا مانع». 

 دعا سریع برای مطیع کردن مرد  

از برای تسخیر قلوب مخلوقات خصوصا منظور نظر این دعای مبارک کثیر الفوائد است زنهار به نااهل نیاموزد و غیر عمل که به حرام باشد معمول ندارد . این است دعای مبارک : 

اَللّهُمَ اِنَّهُ لَیسَ فَی السَّماواتِ دَوَراتٌ وَ لا فِی الأَرضَ غَمَراتٌ وَ لا فِی الشَجَرِ وَرَقاتٌ وَلا فِی الاَجسامِ حَرَکاتٌ وَلا فِی العُیُونِ لَحَظاتٌ وَلا فِی النُّفُوسِ خَطَراتٌ إِلاّ وَ هِیَ بِکَ عارِفاتٌ وَ لَکَ شاهِداتٌ وَ عَلَیکَ دالاّ تٌ وَ فی مُلکِکَ مُتَحَیِّراتٌ فَبِالقُدرَهِ الَّتی سَخّرَتَ بِها اَهلَ السَّماواتِ وَالاَرضِ سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ وَ بِالاِجابَهِ جَدیرٌ وَ صَلَّی اللهُ عَلی مُحَمَّدٍ وَ آلِهِ اَجمَعینَ 

و اگر کسی مخصوص نظر دارد به جای سَخِّر لی قُلُوبَ المَخلُوقاتِ بگوید سَخِّر لی قَلبِ فلان بن فلان الی آخر دعا.

 

برگرفته از سایت دعا786 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *