آخرین خبرها

دعاهای مجرب و سریع الاتاثیر برای پرپشت شدن موی سر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعاهای مجرب و سریع الاتاثیر برای پرپشت شدن موی سر پرداخته ایم ان شاءالله نتیجه خواهید گرفت . 

دعای پرپشت شدن موها,دعا برای پرپشت شدن موی سر ,دعای رشد سریع مو,دعای رشد مجدد مو,دعا برای رشد سریع مو,دعا برای رشد سریع موها,دعای قوی برای رشد سریع مو,رشد سریع مو با دعا,,دعای برای رشد موی سر,دعای مجرب برای رشد موی سر,دعا برای رویش موهای ریخته شده,دعا برای رویش مو,دعا برای رویش مو,دعا برای رشد سریع موی سر,دعا برای رشد مجدد مو,دعایی برای رشد سریع مو,دعا برای رشد موهای سر,دعا برای رشد مو,دعا برای رشد مو,دعا برای رشد موی صورت,دعا برای رشد موهای ریخته شده,دعا برای رشد موها 

دعاهای-مجرب-و-سریع-الاتاثیر-برای-پرپشت-شدن-موی-سر-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعای رفع مشکلات و گرفتاری دعای شفای بیماری شفای بیماری متفرقه
دعاهای مجرب و سریع الاتاثیر برای پرپشت شدن موی سر

دعای مجرب برای رشد سریع موی سر  

این دعا باید به همان روشی که در زیر قید شده است انجام گیرد تا به امر و لطف خداوند مهربان و بخشنده به چیزی که می خواهید برسید . 

اول از هر کاری آیه زیر را با ایمان و خلوص نیت به خداوند متعال بنویسید و در داخل مقداری روغن زیتون بشویید . (نوشتن معنی آیه الزامی نیست) 
در روز جمعه به حمام رفته و روغن زیتون ک دعا را با آن شسته اید را روی موی سر و یا ریش خود بمالید تا موهایی که ریخته شده است از نو در بیاید و ان شاءالله از این دعا هرچه زود تر نتیجه می گیرید .
آیه ۲۵۹ سوره بقره : 

أَوْ کَالَّذِی مَرَّ عَلَى قَرْیَهٍ وَهِیَ خَاوِیَهٌ عَلَى عُرُوشِهَا قَالَ أَنَّىَ یُحْیِی هََذِهِ اللّهُ بَعْدَ مَوْتِهَا فَأَمَاتَهُ اللّهُ مِئَهَ عَامٍ ثُمَّ بَعَثَهُ قَالَ کَمْ لَبِثْتَ قَالَ لَبِثْتُ یَوْمًا أَوْ بَعْضَ یَوْمٍ قَالَ بَل لَّبِثْتَ مِئَهَ عَامٍ فَانظُرْ إِلَى طَعَامِکَ وَشَرَابِکَ لَمْ یَتَسَنَّهْ وَانظُرْ إِلَى حِمَارِکَ وَلِنَجْعَلَکَآیَهً لِّلنَّاسِ وَانظُرْ إِلَى العِظَامِ کَیْفَ نُنشِزُهَا ثُمَّ نَکْسُوهَا لَحْمًا فَلَمَّا تَبَیَّنَ لَهُ قَالَ أَعْلَمُ أَنَّ اللّهَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ

یا به مانند آن کس (عزیر) که به دهکده‌ای گذر کرد که خراب و ویران شده بود ، گفت : (به حیرتم که) خدا چگونه باز این مردگان را زنده خواهد کرد ! پس خداوند او را صد سال می راند سپس زنده کرد و برانگیخت و بدو فرمود که چند مدّت درنگ نمودی؟ جواب داد : یک روز یا پاره‌ای از یک روز درنگ نمودم ، خداوند فرمود (نه چنین است) بلکه صد سال است که به خواب مرگ افتاده‌ای ، نظر در طعام و شراب خود بنما که هنوز تغییر ننموده ، و الاغ خود را بنگر (که اکنون زنده‌اش کنیم تا احوال بر تو معلوم شود) و تا تو را حجت و نشانه‌ای برای خلق قرار دهیم (که امر بعثت را انکار نکنند) و بنگر در استخوانهای آن که چگونه درهمش پیوسته و گوشت بر آن پوشانیم . چون این کار بر او روشن گردید ، گفت : به یقین می‌دانم که خدا بر هر چیز قادر است . 

در روایات به نقل از ائمه معصومین آمده است که چند چیز مو را می رویاند : 

خضاب با حنا 
خوردن انجیر 
مسواک نمودن 
خوردن پیاز 
همچنین پیامبر اکرم می فرماید : 
موهایتان را حنا ببندید چرا که این کار دیده را جلا می بخشد، مو را می رویاند، تن را خوش بو می سازد و همسر مرد را آرامش می بخشد .

از امام رضا (ع) نقل است : 
انجیر، بوی بد دهان را از بین برده ، دهان و استخوان ها را استحکام می بخشد و مو را می رویاند . 

امام کاظم (ع) فرموده اند : 
در روز جمعه شستشوی سر با ختمی از سنت است که پوست و مو را نکو می کند و مایه ایمنی از سردرد است و روزی را سرشار کرده و فقر را باز می دارد .  

 

برگرفته از سایت ادعیه و اذکار دعاسایت  

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *