آخرین خبرها

دعاهای کمیاب و خاص برای بچه دار شدن زن و مرد نازا

اگر زن و مرد نازا هستند. دعا می تواند آن ها را نجات دهد. اگر روش های درمانی زیادی را پیاده کرده اند. این گونه دعا ها خیر می دهند و مسیر را برای طلب حاجت بهتر می کنند. دعاهای کمیاب و خاص برای بچه دار شدن زن و مرد نازا را پس به همین منظور در ادامه بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

,دعای برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن پسر,دعا جهت بچه دار شدن پسر,دعای سریع الاجابه برای بچه دار شدن پسر,دعا برای بچه دار شدن دوقلو پسر,دعا برای بچه دار شدن فرزند پسر,دعای آقای بهجت برای بچه دار شدن,دعا بچه دار شدن مجرب,دعایی برای بچه دار شدن مجرب,دعا برای بچه دار شدن مجرب,دعای مجرب برای بچه دار شدن,دعای مجرب برای بچه دار شدن سریع,دعای مجرب جهت بچه دار شدن,

دعای-بچه-دار-شدن-زن-و-مرد-نازا دعای بچه دار شدن

دعاهای کمیاب و خاص برای بچه دار شدن زن و مرد نازا,دعای قوی جهت بچه دار شدن,دعای قوی برای بچه دار شدن پسر,دعای قوی برای بچه دار شدن مرد عقیم,دعای قوی برای بچه دار شدن صوتی,دعای بسیار قوی بچه دار شدن,دعای خیلی قوی برای بچه دار شدن,دعای بچه دار شدن روی فیروزه,دعای برای بچه دار شدن روی انگشتر فیروزه,دعای روی فیروزه برای بچه دار شدن

دوستان و همراهان همیشگی رسانه ملکوت786. شما عزیزان می توانید این دعا را در ادامه بیاموزید و فراموش نکنید که باید بر اساس این دستور پیش بروید.

دعاهای کمیاب بچه دار شدن زن و مرد

خانمی که باردار نمی شود آیات 13،12 و 14 سوره مومنون را به همراه معنی برا کاغذی نوشته و آن را بشوید و بخورد، به مدت 3 روز این کار انجام دهد.

وَلَقَدْ خَلَقْنَا الْإِنسَانَ مِن سُلَالَهٍ مِّن طِینٍ (12)

و یقیناً ما انسان را از [عصاره و] چکیده ای از گِل آفریدیم،

ثُمَّ جَعَلْنَاهُ نُطْفَهً فِی قَرَارٍ مَّکِینٍ (13)

سپس آن را نطفه ای در قرارگاهی استوار [چون رحم مادر] قرار دادیم.

ثُمَّ خَلَقْنَا النُّطْفَهَ عَلَقَهً فَخَلَقْنَا الْعَلَقَهَ مُضْغَهً فَخَلَقْنَا الْمُضْغَهَ عِظَامًا فَکَسَوْنَا الْعِظَامَ لَحْمًا ثُمَّ أَنشَأْنَاهُ خَلْقًا آخَرَ ۚ فَتَبَارَکَ اللَّهُ أَحْسَنُ الْخَالِقِینَ (14)

آن گاه آن نطفه را علقه گرداندیم، پس آن علقه را به صورت پاره گوشتی درآوردیم، پس آن پاره گوشت را استخوان هایی ساختیم و بر استخوان ها گوشت پوشاندیم، سپس او را با آفرینشی دیگر پدید آوردیم؛ پس همیشه سودمند و بابرکت است خدا که نیکوترین آفرینندگان است.

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *