آخرین خبرها

دعایی برای بخت گشایی و چله بری و باردار شدن زن مجرب

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعایی برای بخت گشایی و چله بری و باردار شدن زن مجرب پرداخته ایم. برای بخت گشایی و رفع مشکل حامله شدن و بچه دارشدن زن دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

320CC69A-9AB2-4229-B00E-96B976BC8947-300x188 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب دعای بچه دار شدن

دعایی برای بخت گشایی و چله بری و باردار شدن زن مجرب,دستورالعمل چله بری بسیار مجرب برای گشایش بخت و رفع مشکل حامله نشدن و موارد دیگر,دستورالعمل بخت گشایی,دعای چله بری,دستورالعمل قوی برای چله بری زنان,ذکر و دعای مخصوص رفع مشکل حامله نشدن,بهترین دعای مخصوص رفع مشکل نازایی

دعایی برای بخت گشایی و چله بری و باردار شدن زن مجرب

دستوری از استاد عزیزم جهت چله بری از هر نوعی که چله افتاده باشد از قبیل حامله نشدن.بخت دختران و….. به دستور زیر عمل کنند.

روز چهارشنبه بگیرید نخ ابریشم هفت رنگ (یعنی جدا جدا هفت رنگ نخ ابریشم) هفت عدد را به اندازه ای مساوی ببرد با پاکی و وضو رو به قبله بنشیند به نیت چله بری ایت الکرسی یکبار خوانده و یک گره بزند در گره دوم دوبار ایت الکرسی بخواند وگره بزند در گره سوم سه بار ایت الکرسی بخواند وگره بزند تا چهل گره که در گره چهلم باید چهل مرتبه ایت الکرسی بخواند وقتی چهل گره تمام شد (گره چهلم گره ای باشد که نخها را حلقه ای شکل کند جهت انداختن به گردن)نخ را در طشتی انداخته با اب ان غسل کند و بعد غسل نخ را به گردن اندازد تا چهل روز در گردنش باشد روز چهلم به اب روان اندازد .

ایت الکرسی ایه اول است یعنی تا علی العظیم

برگرفته ازسایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *