آخرین خبرها

دعایی بسیار مجرب برای دفع بلای عقرب گزیدگی و مار گزیدگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به دعایی بسیار مجرب برای دفع بلای عقرب گزیدگی و مار گزیدگی پرداخته ایم. برای رفع مار گزیدگی و عقرب گزیدگی و دفع بلایا و خطرات دعای مجرب عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

96B318D2-64B8-449E-85AB-BA0E5083B183-300x230 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب دعای رفع بلا

دعایی بسیار مجرب برای دفع بلای عقرب گزیدگی و مار گزیدگی,دعای مجرب برای دفع بلای عقرب گزیدگی و مار گزیدگی,دعای دفع عقرب گزیدگی,دعای دفع مار گزیدگی,دعای تضمینی حفظ از نیش عقرب و مار,دعای دور کردن مار و عقرب از خانه,بهترین دعای دفع بلای عقرب و مار,دعای جلوگیری از مار گزیدگی,دعای مخصوص دفع عقرب گزیدگی

دعایی بسیار مجرب برای دفع بلای عقرب گزیدگی و مار گزیدگی

در کنار خواندن انواع و اقسام دعا برای دفع حشرات موذی ادعیه‌ای هم وجود دارد که به منظور دفع بلای مار گزیدگی و عقرب گزیدگی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اگرچه مار و عقرب جزو حشرات محسوب نمی‌شوند، اما در صورت پیدا شدن سر و کله‌ی آنها در محل زندگی انسان می‌توانند برای او دردسر آفرین شوند. به خصوص اگر این جانوران جزو گونه‌های سمی و خطرناک باشند. از همین رو در برخی از نوشته‌های مذهبی به این نکته اشاره شده است که پس از گزیده شدن فردی توسط عقرب یا مار باید سوره‌ی فاتحه را در کنار دعای زیر هفت بار برای او خواند و بر محل گزیدگی دمید.

«یا من ینادی الفجر فانشقَّ و بعث محمداً بالحق اکفنی شرّالخلق أَنْ بُورِکَ مَنْ فِی النَّارِ وَ مَنْ حَوْلَها ابردیاسمّ وَ اخش الله ربِّ العالمین، جبرئیل علی راسها و میکائیل علی وسطها و اسرافیلُ علی ذَیلَها وعزرائیل علی سنامها، اُخرُج یا سمِّ بِاذن الله»

در کنار دعای یاد شده می‌توان از این دعای کوتاه نیز استفاده کرد:

« بسم الله خیر الأسماء فی الأرض و فی السماء لا یضر مع اسمه داء فیه رحمه وشفاء»

همچنین این دعا نیز نمونه‌ی دیگری از ادعیه‌ی سفارش شده برای دفع خطر عقرب گزیدگی است. برای تاثیر هر چه بیشتر این دعا باید شش بار آن را خواند و به بیرون دمید یا فوت کرد:

«اَللّهُمَّ صَلِّ عَلى مُحَمَّدٍ سَیِّدِ القاهرین علی الاعداء ربّ العالمین»

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *