آخرین خبرها

دعایی بسیار مجرب برای گشایش کارها و رفع مشکلات زندگی

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به دعایی بسیار مجرب برای گشایش کارها و رفع مشکلات زندگی پرداخته ایم. برای گشایش در کارها و رفع مشکلات و سختی ها و رفع مشکلات حل نشدنی و سخت دعای بسیار مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

CB1F7C0F-75D6-4001-97E5-B79D10223F1A-300x199 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعا و ختم مجرب دعای گشایش کار

دعایی بسیار مجرب برای گشایش کارها و رفع مشکلات زندگی,دعای برای رفع مشکل حل نشدنی – دعای گشایش کارها و رفع مشکل,دعای سریع الاجابه جهت رفع مشکل,بهترین دعا برای گشایش کارها,سریعترین دعا مخصوص رفع سریع مشکلات سخت,دعای موثر مخصوص برطرف شدن مشکلات شدید

دعایی بسیار مجرب برای گشایش کارها و رفع مشکلات زندگی

اگر کسی را مشکلی است که به هیچ وجه حل نمی شود و شخصی درمانده است و در شب

جمعه بعد از نماز عشاء ۱۲۰۰ مرتبه در یک مجلس بگوید

یا اللهُ یا رَبّاهُ یا سَیِّداه

مهم او حتما کفایت می شود

منبع : منتختب الختوم صفحه ۶۰ ( این ختم حدود یک ساعت به طول می انجامد)

***********************************************

نماز و دعا برای گشایش کار

اگر مشکل انسان مشکلی ویژه است به دعاهایی که وارد شده می‌توان مراجعه کرد. به عنوان مثال اگر انسان به کسی مقروض و بدهکار است، دعای مربوط به ادای دین و قرض را بخواند، اگر گم‌شده‌ای دارد دعای پیدا شدن گم شده را بخواند و…

ولی اگر منظور شما از دعای گشایش کار به طور کلی می‌باشد، برخی از آنها عبارتند از:

۱. نماز رفع عسرت و سختی: حضرت امام صادق ـ علیه السّلام ـ می‌فرماید: چون کارها بر تو دشوار شود، در وقت زوال، دو رکعت نماز بگذار و در رکعت اوّل حمد و اخلاص را بخوان و سپس «انا فتحنا لک فتحاً مبیناً» را تا «و ینصرک الله نصراً عزیراً» را قرائت کن. در رکعت دوّم سوره فاتحه و اخلاص و «الم نشرح» را بخوان و این نماز به تجربه رسیده است.»

۲. ذکر دعاهایی که برای برآوردن حوائج دنیا و آخرت مفید است، از جمله:

الف. حضرت امام صادق ـ علیه السّلام ـ می‌فرماید: بگو: اللهم اجعلنی اخشاک کانی اراک و اسعدنی بتقواک و لاتشقنی بنشطی لمعاصیک و خدلی فی قضائک و بارک لی فی قدرک حتی لا احب تأخیر ما عجلت و لا تعجیل ما اخرت و اجعل غنای فی فیه قدرتک یا رب و اقر بذلک عینی.»

ب. و نیز از حضرت امام صادق ـ علیه السّلام ـ نقل شده که فرمود برای برآورده شدن حوائج دنیا و آخرت بگو: «اللهم اعنی علی هول یوم القیامه و اخرجنی من الدنیا سالماً و زوجنی من الحور العین و اکفنی مونتی و مونه عیالی و مونه ‌الناس و ادخلنی برحمتک فی عبادک الصّالحین.»

برگرفته از سایت دعاسایت

درباره‌ی gobadi

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *