آخرین خبرها

دعایی تضمینی و‌ موثر برای خرید خانه و صاحب خانه شدن

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به دعایی تضمینی و‌ موثر برای خرید خانه و صاحب خانه شدن پرداخته ایم. برای خرید خانه و ملک و صاحب خانه شدن و رهایی از مستاجر بودن دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شاء الله کارگشا باشد.

7F5CFBE2-36E6-4D6E-A0AA-68808AA280A3-300x164 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب

دعایی تضمینی و‌موثر برای خرید خانه و صاحب خانه شدن,دعا و دستور مجرب برای خرید منزل و صاحب خانه شدن تضمینی,دستور مجرب برای خانه دار شدن,نسخه ای سریع الاجابه برای صاحب خانه شدن,دعای خرید منزل فوری,مجرب ترین دعا مخصوص خریدن خانه و منزل,دعای خرید خانه,دعای خرید منزل,بهترین دعای خرید سریع خانه,طلسم خانه دار شدن

دعایی تضمینی و‌ موثر برای خرید خانه و صاحب خانه شدن

دعای موثر و کلیدی جهت خرید خانه

نسخه اے مجرب براے خرید منزل به اعتقاد بسیارے از علمآء و بزرگان، دستور زیر براے خرید منزل و صاحب خانه شدن از مجربات بوده و تا ڪنون نیز در بسیارے از موارد، صحت آن اثبات گردیده است.

هرشب ۳۰۰ مرتبه آیه ۱۸ سوره مبارڪه آل عمران را تا هوالعزیزالحڪیم بخوانید. توسل به حضرت رقیه و علی اصغر نیز از مجربات است.

آیه ۱۸ آل عمران :شَهِدَ اللَّهُ أَنَّهُ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ وَالْمَلَائِکَهُ وَأُولُو الْعِلْمِ قَائِمًا بِالْقِسْطِ ۚ لَا إِلَٰهَ إِلَّا هُوَ الْعَزِیزُ الْحَکِیمُ

برگرفته از سایت دعایاب

درباره‌ی مدیر قبادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *