آخرین خبرها

دعایی مجرب برای افزایش ثروت و‌ وسعت روزی و ادای دین

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ به دعایی مجرب برای افزایش ثروت و‌ وسعت روزی و ادای دین پرداخته ایم. برای افزایش رزق و برکت در زندگی و کسب و کار و افزایش مال و پرداخت قرض و بدهی دعای مجرب و قوی عنوان شده را بخوانید که ان شالله کارگشا باشد.

C8393AD4-6FFA-40B7-BE8F-0A1DD70A4035-300x169 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا و ختم مجرب رزق و روزی

دعایی مجرب برای افزایش ثروت و‌ وسعت روزی و ادای دین,دعای مجرب مخصوص افزایش رزق و روزی و برکت مال و دور کردن فقر مادی و معنوی,دعای افزایش ثروت و پول,دعای برکت در مال و مغازه,دعای قوی مخصوص زیاد شدن ثروت و پول,دستورالعمل قرآنی قوی برای دور کردن فقر مادی

دعایی مجرب برای افزایش ثروت و‌ وسعت روزی و ادای دین 

برای افزایش رزق و روزی و برکت مال و دور کردن فقر مادی و معنوی ، قبل از طلوع آفتاب هفتاد مرتبه ذکر مجرب افزایش ثروت – دعای فراوانی رزق و مال شریف (یا باسط) را بخواند و سپس ذکر شریف (یا وهاب) را به تعداد چهارده مرتبه قرائت کند. اگر بر این امر مداومت نماید روزی اش بسیار زیاد خواهد شد.

دعای افزایش رزق و ادای قرض و دین

برای زیاد شدن رزق و روزی و ادای قرض و دین از حضرت علی علیه السلام مروی است که فرمودند :

شکایت کردم به پیغمبر از قرض و دین ، پس فرمود: یا علی ، این دعا را بگو ، پس اگر به قدر کوه بزرگى قرض دارباشى خدا ادا مى فرماید . ان شاء اللّه تعالى .

( اللهم اَغنِنى بِحَلالِکَ عن حرامِک و بِفضلِک عَمّن سِواک ) .

دعای افزایش رزق و روزی و عزت

روزانه سه مرتبه ذکر شریف ذیل را بخواند و بر این عمل مداومت ورزد. درهای رزق و عزت و دولت برایش باز میشود. این دعا بسیار مجرب و موثر است.

( اللَّهُمَّ إِنَّکَ تـَکَفَّلْتَ بِرِزْقِی وَ رِزْقِ کُلِّ دَابَّهٍ یَا خَیْرَ مَدْعُوٍّ وَ یَا خَیْرَ مَنْ أَعْطَى وَ یَا خَیْرَ مَنْ سُئِلَ وَ یَا أَفْضَلَ مُرْتَجًى اِفْعَلْ بِی کَذَا وَ کَذَا )

توجه شود :

بجای کلمات کذا و کذا طلب حاجت و رزق و روزی فراوان نماید.

منبع : سایت ملکوت۷۸۶ مرجع کامل ذکر و دعاهای قرآنی

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *