آخرین خبرها

دعایی مجرب برای بخت گشایی با لباس

در صورتی که می خواهید به صورت تضمینی بخت کسی را باز کنید. مشکل ازدواج او را رفع کنید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دعایی مجرب برای بخت گشایی با لباس را بخوانید. ان شاء الله که رفع مشکل شده و هر چه زود تر به خواسته تان می رسید.

,دعای بخت گشایی,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی سریع دختر,دعای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشایی سریع بهجت,دعای بخت گشایی فوری,دعای بخت گشایی سریع پسران,دعای بخت گشایی مردان,دعای بخت گشایی قوی دختر,دعای بخت گشایی قوی فوری,دعاي بخت گشايي پسران,دعا بخت گشایی پسران,دعا بخت گشایی پسر

دعا-های-گشایش-بخت بخت گشایی و ازدواج

دعایی مجرب برای بخت گشایی با لباس,دعای بخت گشایی برای پسران,دعا برای بخت گشایی پسران,دعای بخت گشایی برای پسر,دعای بخت گشایی دختر مجرد ملکوت786,دعا برای بخت گشایی دختر مجرد,دعای بخت گشا,دعا برای بخت گشایی تجربه شده,دعای چهارده روزه بخت گشایی سریع الاثر,دعای بخت گشایی سریع و قوی 

دعایی برای بخت گشایی + دستور نحوه انجام

از آیت الله بهجت جهت بخت گشایی دختران جوان دستوری خواستند. در جواب فرمودند: آیه «رَبّنا هَبْ لَنا مِنْ أَزْواجِنا وَ ذُرِّیّاتِنا قُرّةَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنا لِلْمُتّقینَ إِمامًا»(سوره فرقان آیه ۷۴) را زیاد بخوانند.

بار دیگر هم از ایشان سوال کردند دستور دیگری فرمود: فرمود: نماز جعفر طیار بخواند و پس از آن دعایی که در کتاب زادالعماد مجلسی آمده که در این هنگام خوانده شود بخواند و بعد به سجده برود و تلاش کند که حتما گریه کند(هرچند کم) و همین که چشمش را اشک گرفت حاجت خود را از خدا بخواهد. این کار را تا زمانی که حاجتش روا شود انجام دهد.

سوره احزاب را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید.(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)قبل از گذاردن نو شته در داخل کوزه ، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید.(بخت گشایی ویژه دختران)

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *