آخرین خبرها

دعای آرامش زن بداخلاق و رفع اختلافات مجرب

اگر می خواهید اختلاف خود با همسرتان راحل کنید. اگر زنی بد خلق و خوی دارید پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دعای آرامش زن بداخلاق و رفع اختلافات مجرب را بخوانید. ان شاء الله که هر چه زود تر مشکل حل می شود.

,دعای برای زن بد اخلاق,دعا برای زن بد اخلاق,دعا برای بستن زبان زن بد اخلاق,دعا برای بد اخلاقی زن,دعای مهر و محبت همسر,دعاي مهر و محبت همسر,دعای مهر و محبت شوهر,دعای مهر و محبت زن وشوهر,دعای مهر و محبت شوهر به زنش,دعای مهر و محبت بین همسران,دعای افزایش مهر و محبت همسر,دعا مهر و محبت زن وشوهر,دعا برای مهر و محبت همسر

دعای-رفع-بد-خلقی-زن مهر و محبت

دعای آرامش زن بداخلاق و رفع اختلافات مجرب,دعا برای افزایش مهر و محبت همسر,دعای مهر و محبت همسر سریع,دعای مهر و محبت شوهر نسبت به زن,دعای مهر و محبت شوهر به همسرش,دعای مهر و محبت شوهر از راه دور,دعا مهر و محبت شوهر به زن,دعای مهر و محبت شدید شوهر به زن,

اگر در فاصله دور هستید و میخواهید از راه دور در مقابل بدگویی ها و غیبت هاي‌ دیگران در امان باشید، همان‌ گونه میتوانید هم با خواندن دعاها و هم درکنار یادگیری در مورد رفتار با بدگویان از راه دور در امر بستن زبان غمازان و سخن چینان موفق شوید.

برای خواندن دعا نیز، آیات ذیل رو به نیت دور کردن شخص مورد نظر به طور آهسته تلاوت کنین و به طرف فوت کنین تا از سکوت کرده و از شما دور شود.

َتذْرُوهُ الرِّیَاحُ وَكَآنَ اللَّهُ عَلَى كُلِّ شَیْءٍ مُّقْتَدِرًا

رَبَّنَا اكْشِفْ عَنَّا الْعَذَابَ إِنَّا مُؤْمِنُونَ

یَوْمَئِذٍ یَصْدُرُ النَّاسُ أَشْتَاتًا

آنْفِرُواْ خِفَافًا وَثِقَالًا

دعای آرامش و رفع اختلافات تجربه شده

یکی از دعاهای عجیب دیگر برای بستن زبان اشخاص، دعای صم بکم عمی فهم لا یرجعون است. این دعا را در بستن زبان هر فردی موثر است و از فواید آن زیاد سخن گفته اند:

صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَرْجِعُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْقِلُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَعْلمونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَفقهُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَنطقُونَ صُمٌّ بُكْمٌ عُمْیٌ فَهُمْ لاَ یَتکلّمُونَ لَا إِلَهَ إِلَّا أَنْتَ سُبْحَآنَكَ إِنِّی كُنْتُ مِنَ الظَّالِمِینَ…..زاییده شکم …..«نام شخص مورد نظر و نام مادرش»

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *