آخرین خبرها

دعای آشتی میان زن و شوهر و جلب محبت

دعای آشتی میان زن و شوهر و جلب محبت

امروز و در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 قصد داریم به شما عزیزان گره گشای اسلامی شرح دهیم که باعث می شود اگر می خواهید محبت همسر خود را جلب کنید در این امر به موفق ترین شکل ممکن عمل کنید، متن کامل دعای آشتی میان زن و شوهر و جلب محبت را در ادامه بخوانید.

0680263728067 دعا و ختم مجرب مهر و محبت
دعای آشتی میان زن و شوهر و جلب محبت

دعای آشتی میان زن و شوهر و جلب محبت,دعای جلب عشق,دعای جلب عشق و محبت,دعای جلب عشق فوری,دعای جلب عشق شخص مورد نظر,دعای جلب عشق از راه دور,دعای جلب عشق معشوق,دعاي جلب عشق,دعای جلب محبت معشوق,دعای جلب محبت,

دعای آشتی میان زن و شوهر و جلب محبت

اگر قصد دارید در هر کاری به خصوص در علاقه مند کردن دیگران موفق شوید باید علم کافی نیز داشته باشید تا به هدف خود برسید. برای اینکار باید تلاش کنید ( در کنار دعا). ذکر یا جامع: هر گاه میان دو کس خصوصا زوج و زوجه اختلافی روی بدهد که نزدیک به تفرقه باشد اسم شریف  یا جامع را به نیت اجتماع طرفین بخواند. خصوصا در وقتی که داخل رختخواب می شوند و هنوز پای خود را دراز نکرده اند و در قلب خود یازده مرتبه با نیت خالص بخواند کدورت و دلسردی از طرفین برطرف می شود.(۳)

خداوند در سوره ی النجم می فرماید: وَ أَنْ لَیْسَ لِْلإِنْسانِ إِلاّ ما سَعی وَ أَنَّ سَعْیَهُ سَوْفَ یُری. و نیست از برای انسان مگر کوشش و تلاشی که انجام داده است و قطعاً ثمره کوشش و تلاش خود را خواهد دید.(۵)

 

ذکر یا جامع: هر گاه میان دو کس خصوصا زوج و زوجه اختلافی روی بدهد که نزدیک به تفرقه باشد اسم شریف  یا جامع را به نیت اجتماع طرفین بخواند. خصوصا در وقتی که داخل رختخواب می شوند و هنوز پای خود را دراز نکرده اند و در قلب خود یازده مرتبه با نیت خالص بخواند کدورت و دلسردی از طرفین برطرف می شود.(۳)

 

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *