آخرین خبرها

دعای احضار معشوق و جلب محبت مردها

امروز و در این مطلب می خوانیم دعایی از مراجع معتبر که سبب ایجاد عشق و انگیزه در شخصی می شود که به او علاقه دارید. در این وضعیت شما خوبان می توانید دعای احضار معشوق و جلب محبت مردها را بخوانید. اگر می خواهید پسری که می بیند را به خود جلب کنید و موجب ایجاد یک رابطه محبت آمیز و سالم شوید. مثل همیشه متن کامل دعای احضار معشوق و جلب محبت مردها را در ادامه بخوانید که ان شاء الله حاجت می گیرید.

,دعاي احضار معشوق چيست,دعای احضار معشوق چیست,دعای احضار معشوق با میخ,دعای احضار معشوق یعنی چی,دعای احضار معشوق با فلفل سیاه,دعای احضار فوری معشوق با فلفل سیاه,دعای احضار معشوق,دعای احضار معشوق با سوره حمد,دعای احضار معشوق در خواب,دعای احضار معشوق با موی سر,دعای احضار معشوق از راه دور,دعای احضار انی معشوق از راه دور,دعای خیلی قوی برای احضار معشوق از راه دور,دعای جلب محبت و احضار معشوق از راه دور

دعای-احضار-مطلوب-1 مهر و محبت

دعای احضار معشوق و جلب محبت مردها,دعای عاشق شدن مرد به همسرش,دعا برای عاشق شدن مرد به همسرش,دعا برای عاشق شدن شوهر به همسرش,دعای عاشق شدن مرد به زن,دعای عاشق شدن مرد به زن از راه دور,دعای عاشق شدن مرد به زنش,دعا برای عاشق شدن شوهر به زنش,دعا برای عاشق شدن مرد نسبت به زن,دعای عاشق شدن شوهر به زن,دعای عاشق شدن مرد,

دعای احضار و محبت مردها از راه دور

عزیزان هر کدام از این دعا ها به تنهایی می توانند موجب جلب محبت و ایجاد علاقه شوند. ان شاء الله که شما هم از آن ها نتیجه مطلوب و خیر می گیرید.

دعای زیر را نوشته و بر روی آن یک سنگ سنگین قراردهید. يا َمعشَرَ الجِنِّ وَ اَلاِنسِ اِنَ استَطعتِمُ اَن تَنفَذوا مِن اَقطارِ السَمواتِ وَ الاَرضُ فَانفَذوا لا تَنفَذون اِلّا بِسُلطان . لسان فلان بن فلان علی حب فلان بن فلان

هر گاه بخواهي كسي را تسخير كني وضو بگير ودو ركعت نماز به جاي بياورودر هر ركعت بعد از حمد هفت مرتبه اين ايه را بخوانيد((عَسَي اللهَ اَن يَجعَلَ بَينَكم وَبَينَ الَذينَ عادَيتُم مِنهُم مَوَدَةً واللهُ غَفورٌ رَحيم))
وپس از سلام نماز نيز اين ايه را هفت مرتبه بخوانيد‹‹اَللهُمَ لَين لي فلان بن فلان كَما لَينتَ الحَديدَلِداوود وسَخِرهُ لي كَما سَخَرتَ ريحَ لِسُلَيمان›› اين نماز را تا يك هفته بخوانيد مجرب است حتي در بعضي مواقع با يكبار خواندن هم نتيجه دارد بستگي به حالات روحي شخص دارد.

هر کس خواهد كسي را عاشق خود كند اين آيه كه به آيه مَوَدَّت مشهور است و به شيريني و ميوه يا چيزيكه مطلوب او باشد چهارده مرتبه در شب بخواند بدمد و به خوردش دهد بيشك بر او عاشق شود و آيه اين است: ((يُحِبُّونَهُم كَحُبِّ الله وَ الذينَ امنوا اَشَدَّ حُبّاً لِلّه))

درباره‌ی mohammad

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *