آخرین خبرها

دعای ادای قرض و رفع بدهی ها و مشکلات مالی تجربه شده

دعای ادای قرض و رفع بدهی ها و مشکلات مالی تجربه شده

امروز قصد داریم به شما عزیزان رهگشای اسلامی پرخیر و تجربه شده ای بیاموزیم که سبب می شود زود تر از مشکلات و گرفتاری های مالی خلاص شوید، اگر بدهکار هستید این مشکل حل شود، متن کامل دعای ادای قرض و رفع بدهی ها و مشکلات مالی تجربه شده را در ادامه ی این مطلب بخوانید که انشالله به نتیجه ی خواسته شده در قلب و ذهن خود می رسید.

02863086302783607 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای ادای قرض و رفع بدهی ها و مشکلات مالی تجربه شده

دعای ادای قرض و رفع بدهی ها و مشکلات مالی تجربه شده,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعای ادای قرض سریع الاثر و گره گشا مجرب,دعای ادای قرض صوتی,دعای ادای قرض و بدهکاری,دعای ادای قرض امام جواد,دعای ادای قرض و رزق و روزی,دعای ادای قرض از آیت الله بهجت,دعای ادای قرض از امام صادق,دعای ادای قرض صحیفه سجادیه,دعای ادای قرض حضرت عیسی,دعای ادای قرض امام موسی کاظم,دعای ادای قرض اهل سنت,دعای ادای قرض و دین,دعای ادای قرض انصاریان,

دعای ادای قرض و رفع بدهی ها و مشکلات مالی تجربه شده

دعایی است مجرب برای پرداخت کردن قرض‌ها و رفع سختی‌های زندگی

اَللهُمَّ صَلِّ عَلیٰ فٰاطِمَهَ وَ ابیهٰا وَ بَعْلِهٰا وَ بَنیهٰا بِعَدَدِ مٰا اَحٰاطَ بِهِ عِلْمُکَ

این ذکر را ۴۳۰ مرتبه و به گفته بعضی از علماء ۷۰ مرتبه بخواند تا آنکه حاجتش بر آورده شود، بعضی گفته اند ۴۳۰ مرتبه در طی چند روز بخواند و در آخر دعا (( وَ اَحْصاهُ کِتابِکَ )) را نیز بگوید.

 

جلب معشوق از راه دور و عزیز شدن نزد او از فایده های دعای زیر می باشد. با خواندن این دعا معشوق بی قرار و دیوانه ی شما می شود.

بسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم لإیلافِ قُرَیْشٍ ﴿١﴾ إِیلافِهِمْ رِحْلَهَ الشِّتَاءِ وَالصَّیْفِ ﴿٢﴾ فَلْیَعْبُدُوا رَبَّ هَذَا الْبَیْتِ ﴿٣﴾ الَّذِی أَطْعَمَهُمْ مِنْ جُوعٍ وَآمَنَهُمْ مِنْ خَوْفٍ {۴}

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *