آخرین خبرها

دعای ادای قرض و رهایی از وسوسه مجرب

دعای ادای قرض و رهایی از وسوسه مجرب

اگر درگیر بدهی، مشکلات مالی هستید و یا این که وسوسه به انجام کار اشتباهی می شوید، پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 مرجع دعا ها و اذکار اسلامی دعای ادای قرض و رهایی از وسوسه مجرب را بیاموزید که ان شاء الله زود تر حاجت می گیرید.

0627367826037 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای ادای قرض و رهایی از وسوسه مجرب

دعای ادای قرض و رهایی از وسوسه مجربدعای ادای قرض,دعای ادای قرض و بدهکاری,دعای ادای قرض و بدهی,دعای ادای قرض فوری,دعای ادای قرض سنگین,دعای ادای قرض در مفاتیح,دعاي اداي قرض,دعای ادای قرض سریع,دعای ادای قرض و وام,دعای ادای قرض

دعای ادای قرض و رهایی از وسوسه مجرب

حضرت صادق علیه السلام فرمود: مردی خدمت رسول خدا صلی الله علیه وآله آمده عرض کرد: ای پیغمبر خدا قرض و وسوسه در دل بر من غالب گشته (دستوری برای رفع هر دو به من بدهید)، پس پیغمبر صلی الله علیه و آله به او فرمود: بگو:
توکلت علی الحی الذی لا یموت و الحمدلله الذی لم یتخذ صاحبة و لا ولدا و لم یکن له شریک فی الملک و لم یکن له ولی من الذل و کبره تکبیرا.
حضرت صادق علیه السلام فرمود: مدتی بر این جریان گذشت، پس روزی آن مرد بر پیغمبر صلی الله علیه و آله گذر کرد آن حضرت او را صدا زد و فرمود! چه کردی؟ عرض کرد: ای رسول خدا آن چه به من فرمودی بدان ادامه دادم و خدا دین مرا ادا کرد و وسوسه خاطرم را نیزاز میان برد. (199)

دعا برای برطرف کردن ترس از پیش آمدها و قضاء حاجت

ابوحمزه گوید: حضرت باقر علیه السلام به من فرمود: ای اباحمزه چرا هر گاه برای تو پیش آمدی می کند که تو را بترس و خوف اندازد، به یکی از گوشه های خانه ات یعنی به سوی قبله رو نمی کنی، پس دو رکعت نماز بخوانی سپس هفتاد بار بگوئی:
یا ابصر الناظرین و یا اسمع لسامعین و یا اسرع الحاسبین و یا ارحم الراحمین.
و هر بار که این کلمات را می گوئی حاجت خود را بخواهی. (2000)

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *