آخرین خبرها

دعای ازدواج سریع با شخص محبوب تجربه شده

دعای ازدواج سریع با شخص محبوب تجربه شده

امروز و در این مطلب به شما عزیزان دعا های اسلامی می آموزیم که باعث می شود اگر می خواهید به عشق خود برسید و محبت کسی را جلب کنید در این امر موفق بوده و عشق زندگی تان در کنارتان باشد، مثل همیشه متن کامل این دعا را برای ازدواج در ادامه بخوانید.

036378620783 باطل السحر و چشم زخم دعا و ختم مجرب

دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی قوی برای پسر,دعای بخت گشایی قوی و سریع,دعای بخت گشایی قوی پسر,دعای بخت گشایی قوی,دعای بخت گشایی مجرب و فوری,دعاهای بخت گشایی مجرب,دعاي بخت گشايي دختر,دعای بخت گشایی دختر,دعا بخت گشایی دختر,دعای بخت گشایی فوری دختر,دعای بخت گشای

دعای ازدواج سریع با شخص محبوب تجربه شده

دعایی دیگر جهت بخت گشایی، چنانچه دختر خانمی هنوز شوهر نکرده باشه و یا خواستگاری هنوز برایشان نیامده و و یا آمده وهنوز کار به پایان نرسیده و به خانه بخت نرفته است و یا فرد خاصی را در نظر دارد برای تسریع سرعت ازدواج باید به مدت ده روز بعد از هر نماز واجب سریع بدون اینکه با کسی حرف بزند یک صلوات بفرستد و هفت مرتبه این آیه مبارکه را تلاوت کند.

رَبِّ لا تَـذَرنی فَـرداً وَ اَنتَ خَیرُا لوارثـیـن (سوره انبیا آیه هشتاد نُه)

مرحوم کاشانی می فرماید: برای گشایش بخت دختران دو رکعت نماز بخواند و بعد از سلام رو به قبله ۱۰۰ مرتبه بگوید: «یا لَطیفُ» مجرب است. (منبع: معراج الذاکرین /۱۸۳)

 

جهت بخت گشایی و آمدن خواستگارمناسب دعای بقره را روزی یک مرتبه بخوانید. سپس روزی ۱۱۰ مرتبه آیه ۹ سوره آل عمران را تا (( لایخلف المیعاد)) بخواند و سپس بگوید اجمع بینی و بین زوج المومن) )

روزی دو مرتبه سورد یس و یا ۴۰ مرتبه حمد بخواند و به حضرت زینب ( سلام الله علیها ) هدیه دهد و هر روز بگوید به حق علی و فاطمه بر شما همسری خوب برایم بفرست.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *