آخرین خبرها

دعای از بین بردن استرس امتحان و کنکور

می خواهیم در یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 به شما عزیزان و همراهان ثابت این سایت و مرجع دعا ها و رهگشا های اسلامی و قرآنی دعای از بین بردن استرس امتحان و کنکور را شرح دهیم، اگر می خواهید سختی ها بر شما هموار شود این دعا می تواند نتایج مطلوب و خوبی برای شما داشته باشد.

036802637280 دعا و ختم مجرب

دعای رفع استرس,دعای رفع استرس و اضطراب,دعای رفع استرس و ترس,دعای رفع استرس و دلشوره,دعاي رفع استرس,دعای رفع استرس صوتی,دعای رفع استرس و نگرانی,دعای رفع استرس امتحان,دعای رفع استرس

دعای از بین بردن استرس امتحان و کنکور

روايت شده است كه هر كس از زمام ‌دار يا شخص ديگرى مى ‌ترسد؛ اگر از منزل خود بيرون رود و به اين كار مبادرت ورزد، [اين كار]پناه او خواهد بود.

از امام صادق (ع) نیز روایت شده که شخصى خدمت حضرت صادق (ع) شكايت از وحشت كرد حضرت فرمود آيا خبر ندهم شما را به چيزى كه اگر بگوئيد آن را وحشت نخواهيد كرد در شب و نه در روز .

بِسْمِ اللَّهِ وَ بِاللَّهِ وَ تَوَكَّلْتُ عَلَى اللَّهِ اِنَّهُ مَنْ يَتَوَكَّلْ عَلَى اللَّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ اِنَّ اللَّهَ بالِغُ اَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللَّهُ لِكُلِّ شَيْئٍ قَدْراً اَللّهُمَّ اجْعَلْنى فى كَنَفِكَ وَ فى جِوارِكَ وَاجْعَلْنى فى اَمانِكَ وَ فى مَنْعِكَ.
روايت شده كه مردى سى سال اين را مى خواند شبى آن را ترك كرد عقرب او را در آن شب گزيد.

بنام خدا و به يارى خدا و توكل كردم بر خدا كه براستى هركه توكل كند بر خدا او برايش بس است براستى خدا برساند فرمانش را و قرار داده خدا براى هر چيز اندازه اى خدايا قرار ده مرا در كنف خود و در جوار خود و قرارم ده در امان و حفظ خودت.

****************

ما شاءَ الله لا حَولَ وَ لا قوَّهَ إلّا باللهِ العَلِیِّ العَظیم.
همچنین آمده است که برای رفع استرس و دلشوره ، دست راست را روی سینه اش بگذارد و هفت مرتبه آیه ۲۸ شریفه سوره رعد را بخواند . به اذن خداوند تبارک و تعالی احساس آرامشی فوری در شخص ایجاد میشود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *