آخرین خبرها

دعای اسلامی برای رفع گرفتاری های بزرگ و غیرقابل حل

دعای اسلامی برای رفع گرفتاری های بزرگ و غیرقابل حل

با امید به خداوند بزرگ و متعال شما نباید از هیچ سختی و بلایی هراس داشته باشید، در ادامه این مطلب از سایت ملکوت 786 به همین منظور و در تکمیل گنجینه دعا ها به شما عزیزان دعای اسلامی برای رفع گرفتاری های بزرگ و غیرقابل حل را شرح می دهیم.

280367802638620873 دعا و ختم مجرب
دعای اسلامی برای رفع گرفتاری های بزرگ و غیرقابل حل

دعای اسلامی برای رفع گرفتاری های بزرگ و غیرقابل حل,دعای رفع سختی,دعای رفع سختی و مشکلات,دعا جهت رفع سختی ها,دعای رفع بلا و سختی,دعای رفع عسرت و سختی,دعای دفع بلای خواب بد,دعای دفع بلای سیل,دعای دفع بلا و چشم زخم,دعای دفع بلا از خواب بد,دعای دفع بلا صحیفه سجادیه,دعای دفع بلا از پدر و مادر,دعای دفع بلایای طبیعی سیل,دعای دفع بلا در مسافرت,دعای دفع بلای هوو,دعای دفع بلا از کودک,دعای دفع بلایا و خطرات,دعای دفع بلا از مسافر

دعای اسلامی برای رفع گرفتاری های بزرگ و غیرقابل حل

«لا اله الاالله وحده لا شریک له، له الملک و له الحمد یحیی و یمیت و یمیت و یحیی و هو حی لا یموت بیده الخیر و هو علی کل شی قدیر»

«معبودی جز خدا نیست، تنهاست. شریکی ندارد. مالکیت و ستایش ازآن اوست. زنده میکند و می می راند. می می راند و دوباره زنده می کند. زنده ای است که نمی میرد. تمام نیکیها به دست اوست و بر هر چیزی تواناست.

هر کس هفت مرتبه آیه 7 از سوره ممتحنه «عسی آن یجعل بینکم و بین الذین عادیتهم منهم موده و اله قدیر، و الله غفور رحیم» رابه کف دست خود بخواند و بدمد، سپس به صورت خود بکشد، هر که وی را ببیند، دوستش دارد.

رسول اکرم «ص» پیوسته امام حسن و امام حسین «ع» رابه وسیله دعا در امان و پناه خداوند قرار می داد و میگفت:

«اعیذ کما بکلمات الله التامه و اسمائه الحسنی عامه من شر السامه و الهامه، و من شر عین لامه و من شر حاسد اذا حسد»

«شما را در پناه کلمات تامه الهی و اسمای نیکویش قرار می دهم، از شر هر چیز زهردار و حیوانات و حشرات سمی، از شر چشم بد، و از شر هر حسد کننده زمانی که حسد ورزد.»

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *