آخرین خبرها

دعای بخت گشایی جوانان و جلب محبت و ازدواج زوجین

دعای بخت گشایی جوانان و جلب محبت و ازدواج زوجین

در صورتی که قصد ازدواج دارید و می خواهید بخت شما زود تر و آسان تر باز شود پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این پست گره گشای اسلامی تحت عنوان دعای بخت گشایی جوانان و جلب محبت و ازدواج زوجین را بخوانید که ان شاء الله مشکلات زندگی تان حل شود.

03208363803 دعا و ختم مجرب مهر و محبت
دعای بخت گشایی جوانان و جلب محبت و ازدواج زوجین

دعای بخت گشایی جوانان و جلب محبت و ازدواج زوجین,دعای گشایش بخت,دعای گشایش بخت پسران,دعای گشایش بخت دختر,دعاي گشايش بخت,دعای گشایش بخت اهل سنت,دعای گشایش بخت قوی,دعای گشایش بخت بسته شده,دعای گشایش بخت پسر,دعای گشایش بخت سریع,دعای گشایش بخت دختر فوری,دعاي باز شدن بخت پسران,دعای باز شدن بخت پسران,دعاي گشايش بخت پسر,دعاي گشايش بخت دختر,دعا گشایش بخت دختر,دعا گشایش بخت دختر فوری,دعای گشایش بخت دختر و پسر,

دعای بخت گشایی جوانان و جلب محبت و ازدواج زوجین

برای گشایش بخت، در ابتدا نیت کرده و در روز دوشنبه و یا جمعه ای که واقع باشد در ایام سعد (غیر از ایام قمر در عقرب) با ایمانی خالصانه و با طهارت کامل رو به سوی پروردگار خویش نموده و در ابتدا سوره مبارکه الرحمن را در کاغذ بدون خط نوشته و نام شخص و مادرش را در انتها ذکر نماید. سپس دعای ذیل را بنویسد :

یا جماعه الرجال سلبت عقولکم فلانه کسلب التمره من شجرتها و الحـبّه من اکمامها و القیت علکیم محبه منّی و عطفا و حناناً و عشقاً و تهییجاً لاطاقه لکـم بالـجلـوس و لا بالعقود حتی یتزوجّها احدٌ منکم و ابطلت تعطیلها و بان تزویجها یا هلعالافیه حوکوا الازواج الروحانیّه الساکنه فی قلوب الا جنبیین فینظروا الی فلانه

{و در اینجا نیز نام آن دختر و یا زن را بنویسد} و نوشته را با خود همراه کند.

در پایان ، آیات شریفه ٨۱ و ٨٢ سوره یونس را به تعداد ٧ مرتبه با خلوص نیت و برای گشایش بخت بخواند . پس از اتمام این دعا توجه داشته باشد که برای گشایش بخت و ازدواج نیکو قدری صبور باشد و رعایت نماز اول وقت را بکند و روزانه هم صدقه دهد. ان شاءالله به فضل خداوند به سرعت او را خواستگاری خوب و مناسب یافت شود.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *