آخرین خبرها

دعای بخت گشایی ویژه جوانان دختر و پسر مجرب

دعای بخت گشایی ویژه جوانان دختر و پسر مجرب

اگر می خواهید در زندگی عاقبت بخیر مانده، از بلا ها ، سختی ها، مشکلات و گرفتاری های بزرگ و کوچک در امان بمانید پیشنهاد می کنیم که حتما دعا و ذکر بخت گشایی سریع الاثر و پرخیر ویژه جوانان دختر و پسر مجرب را بخوانید، ان شاء الله که از گرفتاری ها و سختی های بزرگ و کوچک آسان تر عبور می کنید.

0678062087 بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب

دعای ازدواج,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج با معشوق,دعای ازدواج سریع دختر,دعای ازدواج اهل سنت,دعاي ازدواج,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج برای پسران,دعای ازدواج فوری,دعای ازدواج نی نی سایت,دعای ازدواج سریع با معشوق

دعای بخت گشایی ویژه جوانان دختر و پسر مجرب

ختم بسم الله الرخمن الرحیم به تعداد دوازده هزار مرتبه . بهترین زمان برای این ختم بعد از نماز صبح جمعه و یا شب های ماه رمضان به ویژه شب قدر می باشد. ابتدا غسل کرده و پس از غسل رو به قبله نشسته و صد صلوات می گو ید و یک مرتبه آیه الکرسی تلاوت می کند و به اطراف خو د می دمد و سپس دوازده هزار مرتبه ذکر بسم الله الرحمن الرحیم می گوید. ( این ذکر را کامل بگوید و گفتن بسم الله کافی نیست ) و پس از آن دو رکعت نماز حاجت بخواند و بعد از نماز ، حاجت ( یا حاجات ) خود را بخواهد و صد مرتبه صلوات گوید و ختم را تمام نماید.

 

سوره احزاب را نوشته درون کوزه تازه و آب ندیده قرار دهید.(بر روی کاغذ سفید و بدون خط نوشته شود)قبل از گذاردن نو شته در داخل کوزه ، آب زمزم را با اندکی تربت مخلوط نموده  و درون کوزه بریزید. وقتی آب جذب کوزه شد نوشته را به همراه چوب انار تازه داخل کوزه بگذارید و بعد درب آن را با خمیری که با آب زمزم درست شده محکم کنید و بر روی آن کمی تربت امام حسین علیه السلام قرار دهید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *