آخرین خبرها

دعای بدست آوردن ثروت و کسب موفقیت ها – دعای یافتن مال زیاد

دعای بدست آوردن ثروت و کسب موفقیت ها – دعای یافتن مال زیاد

در این مطلب و یکی دیگر از پست ها و مطالب سایت ملکوت 786 به شما عزیزان گره گشای تجربه شده، قوی و سریع التاثیری شرح دهیم که باعث می شود از سخت ترین بدهی ها، مشکلات مالی رها شده و اگر می خواهید به روزی و مال زیادی دست یابید قطعا دعای بدست آوردن ثروت و کسب موفقیت ها – دعای یافتن مال زیاد نتیجه می دهد.

03623862073268073 دعا و ختم مجرب رزق و روزی
دعای بدست آوردن ثروت و کسب موفقیت ها – دعای یافتن مال زیاد

دعای بدست آوردن ثروت و کسب موفقیت ها – دعای یافتن مال زیاد,دعایی برای ثروتمند شدن سریع,دعای پولدار شدن سریع,طلسم ثروتمند شدن سریع,دعایی برای پولدار شدن سریع,دعا پولدار شدن سریع,دعاي پولدار شدن سريع,دعا برای ثروتمند شدن سریع,دعا جهت ثروتمند شدن سریع,دعای مجرب برای ثروتمند شدن سریع,دعای ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن تا هفت نسل,دعای ثروتمند شدن فوری,دعاي ثروتمند شدن,دعای ثروتمند شدن در شش روز,دعای ثروتمند شدن در هفت روز

دعای بدست آوردن ثروت و کسب موفقیت ها – دعای یافتن مال زیاد

یکی از انواع استغفار که تلاوت آن به تعداد خاصّی برای حلّ مشکلات اقتصادی یا علمی به تجربه رسیده است ، استغفاری است که خواندن آن به مدّت دو ماه ، روزی چهارصد مرتبه سفارش شده است.

گفتن استغفار همراه با اذکار دیگر ، بار معنوی آن را بیشتر می‌کند ، به همین خاطر امامان (علیهم السلام) برای حلّ مشکلات دوستان و شیعیانشان ، گاهی تلاوت استغفار را همراه با اذکار دیگر سفارش می‌نمودند، که این خود یکی از انواع استغفار به شمار می‌آید و نقش به سزایی در روا ساختن خواسته‌های انسان دارد
امام صادق (علیه‌السلام) می‌فرمایند:هر کس تا دو ماه روزی چهارصد بار پی در پی بگوید:

« أَسْتَغْفِرُ اللهَ الَّذی لا إِلـهَ إِلاّ الْحَیُّ الْقَیُّومُ ، هُو الرَّحْمنُ الرَّحیمُ ،  بَدیعُ السَّماواتِ وَ الأَرْضِ ، مِنْ جِمیعِ ظُلْمی وَ جُرْمی و إِسْرافی عَلی نَفْسی وَ أَتُوبُ إِلَیْهِ».

« از خداوند ، طلب آمرزش می‌کنم ، خدایی که معبودی جز او نیست ، زنده‌ای ازلی و ابدی ، سرپرستی بی همتا و پدید آورنده آسمان‌ها و زمین است . از همه ستمی که به خود کرده و جرمی که مرتکب گشته‌ام و اسراف و زیاده‌روی که بر نَفْس خویش روا داشته‌ام ( آمرزش طلبیده ) و به سوی او باز می‌گردم » ; یا گنجی از علم و دانش به او داده می‌شود ، یا گنجی از مال و ثروت روزیش می‌گردد. (وسائل الشّیعه ، ج 7 ، ص 2255 ).

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *