آخرین خبرها

دعای برکت در شغل – کسب و کار مجرب

در صورتی که می خواهید در شغل خود رونق پیدا کرده و از مشکلات و گره های مالی در امان بمانید. پیشنهاد می کنیم که حتما در ادامه این پست دعای برکت در شغل – کسب و کار مجرب را بخوانید. ان شاء الله که حل مشکل می شود. بخصوص اگر بدهی، قرض و وام دارید این دعا خیر حاصل می کند.

,دعای برکت کسب و کار,دعای برکت به کسب و کار,دعا برای برکت کسب و کار,دعای خیر و برکت کسب و کار,دعا برای برکت در کسب و کار,دعا جهت برکت در کسب و کار,دعای برکت کسب کار,دعای رونق کسب و کار و برکت مغازه,دعای برکت کسب,دعای برکت در کسب و کار

دعای-برکت-در-شغل-کسب-و-کار-مجرب دعای گشایش کار رزق و روزی

دعای برکت در شغل – کسب و کار مجرب,دعای شغل و کار,دعای یافتن شغل و کار,دعا برای شغل و کار,دعای گشایش کار و شغل,دعا برای گشایش در کار و شغل,دعا برای برکت در کار و شغل,دعا برای گشایش کار و شغل,دعا برای موفقیت در کار و شغل

دعای برکت کسب و کار مجرب اسلامی

هرگاه کالای شما کساد شود این آیه را بر کالا بخوانید انشاءالله مشکل حل شود:یَرْجونَ تِجارَةً لَنْ تَبورَ (سوره فاطر آیه ۲۹)”امید تجارتی دارند که هرگز زیان و زوال نخواهد یافت.”

برای یافتن شغل در کتاب سرالمستتر آمده است:” سوره يوسف را بنويسد و شب هنگام از خانه خارج گشته و در شکاف ديواری پنهان کند و موقع برگشتن به پشت سر خود نگاه نکند بعد از سه روز او را برای شغلی دعوت کنند و مشغول گردد.” در نوشتن آيات طهارت و وضو داشتن رعايت گردد , قلم و کاغذ غصبی و نجس نباشد .ديواری که کاغذ در آن پنهان ميشود غصبی و ناپاک نباشد . موقع برگشتن به هيچ وجه نبايد به پشت سر نگاه کرد. دیوار غصبی دیوار خانه یا کلاْ ملکی است که غصب شده باشد یعنی مثلاْ ساکن فعلی آن ملک را غصب نموده باشد.مورد دوم اینکه سوره یوسف را نمی توان در دیوار خانه خود پنهان نمود و حتماْ باید دیوار ملک دیگری باشد.

چنانچه شخص بیکار آیه زیر را بر کاغذ نوشته و بر بازو ببندد ، کار پیدا نماید قُل اِنَّ الفَضلَ بِیَدِاللهِ یُؤتیهِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ واسِعٌ عَلیمٌ. یَختَصُّ برَحمَةِ مَن یَّشاءُ وَاللهُ ذُوالفَضلِ العَظیمِ. (آل عمران آیات ۷۳و۷۴) 

درباره‌ی مدیر مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *