آخرین خبرها

دعای بچه دار شدن سریع الاثر و تجربه شده

دعای بچه دار شدن سریع الاثر و تجربه شده

یک بار دیگر و در یکی از عناوین و پست های سایت ملکوت 786 قصد داریم دعای تجربه شده ای به شما عزیزان و خوبان شرح دهیم که سبب می شوند اگر می خواهید صاحب فرزند شوید این اتفاق برای شما بدون دردسر رخ داده و درگیر مشکلات نازایی نیز نشوید.

06370863708326073 دعا و ختم مجرب

دعای پسر دار شدن در مفاتیح الجنان,دعای پسر دار شدن در حلیه المتقین,دعای پسر دار شدن در چهار ماهگی,دعاي پسر دار شدن,دعای پسر دار شدن در بارداری

دعای بچه دار شدن سریع الاثر و تجربه شده

1 – امام صادق(ع) فرمودند: “هر کس بخواهد زنش بچّه دار شود، پس از نماز جمعه، دو رکعت نماز بگزارد و در آنها رکوع و سجده را طولانی سازد و سپس بگوید : ” خداوندا! به حرمت آنچه زَکَریّا بدان از تو مسئلت داشت، از تو میخواهم . پروردگارا! مرا تنها مگذار که تو خود، برترینِ وارثانی. خداوندا! از نزد خویش، مرا فرزندانی پاک ببخش که تو شنوای دعایی. خداوندا! به نام تو او را بر خویش حلال ساختم و به امانت تو، اورا در اختیار گرفتم. اکنون، اگر در رَحِم او برایم فرزندی تقدیر کردهای، او را فرزندی خجسته و پیراسته قرار ده و در او برای شیطان، بهره و سهمی قرار مده “.

 

2  – همچنین بنا به دستور امام باقر(ع) آمده است: ” زن و شوهرهر صبح و شب « 70 بار سبحان الله . سپس 10 مرتبه استغفرالله ربی واتوب الیه بعد از آن 9 مرتبه سبحان الله و در آخر یک مرتبه استغفرالله ربی و اتوب الیه » بگویند.

 

3-  در روایتی دیگر از امام زین العابدین(ع ) برای طلب فرزنددار شدن چنین آمده که این دعا را 46 روز بخوانند:

” رَبِّ لا تَذَرْنِی فَرْداً وَ أَنْتَ خَیْرُ الْوارِثِینَ وَ اجْعَلْ لِی مِنْ لَدُنْکَ وَلِیّاً یَبَرُّ بِی فِی حَیَاتِی وَ یَسْتَغْفِرُ لِی بَعْدَ وَفَاتِی وَ اجْعَلْهُ خَلْقاً سَوِیّاً وَ لَا تَجْعَلْ لِلشَّیْطَانِ فِیهِ شِرْکاً وَ لَا نَصِیباً اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْتَغْفِرُکَ وَ أَتُوبُ إِلَیْکَ إِنَّکَ أَنْتَ الْغَفُورُ الرَّحِیمُ .

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *