آخرین خبرها

دعای تجربه شده برای ازدواج سریع تر گره گشا و عظیم

دعای تجربه شده برای ازدواج سریع تر گره گشا و عظیم

در این مطلب دعایی می خوانیم که باعث می شود زود تر ازدواج کنید، از سختی ها گذر کنید و موفقیت های عظیمی بدست آورید. ضمن این که اگر فکر می کنید موفقیت هایی را که در زندگی مشترک کسب می کنید ممکن است به آن نرسید و استرس این مشکل را دارید، حتما دعای تجربه شده برای ازدواج سریع تر گره گشا و عظیم را بار ها بخوانید که انشالله بدترین بلا ها را از پیش و روی شما بر می دارد.

086232063026290637 بخت گشایی و ازدواج دعا و ختم مجرب
دعای تجربه شده برای ازدواج سریع تر گره گشا و عظیم

دعای تجربه شده برای ازدواج سریع تر گره گشا و عظیم,دعای ازدواج موقت,دعای ازدواج سریع مجرب و پریخر و برکت,دعای ازدواج موفق,دعای ازدواج پسر,دعای ازدواج امام علی,دعای ازدواج سریع,دعای ازدواج دختر,دعای ازدواج سایت ملکوت 786,دعای ازدواج با فرد مورد علاقه,دعای ازدواج از بهجت,دعای ازدواج پسران,دعای ازدواج سریع پسر,دعای ازدواج نخودکی,دعای ازدواج امام جواد,دعای ازدواج در قنوت,دعای ازدواج با مرد پولدار,دعای ازدواج از پیامبر,دعای ازدواج در ماه رجب,دعای ازدواج چیست,دعای ازدواج صبی,

دعای تجربه شده برای ازدواج سریع تر گره گشا و عظیم

نیت کند و توسل به امام جواد (ع) را:

اللَّهُمَّ إِنِّی أَسْأَلُکَ بِحَقِ‏ وَلِیِّکَ‏ مُحَمَّدِ بْنِ‏ عَلِیٍ‏ إِلَّا جُدْتَ‏ بِهِ عَلَیَّ مِنْ فَضْلِکَ وَ تَفَضَّلْتَ بِهِ عَلَى مَنْ وَسِعَکَ وَ وَسَّعْتَ عَلَیَّ رِزْقَکَ وَ أَغْنَیْتَنِی عَمَّنْ سِوَاکَ وَ جَعَلْتَ حَاجَتِی إِلَیْکَ وَ قَضَاهَا عَلَیْکَ إِنَّکَ لِمَا تَشَاءُ قَدِیرٌ  به مدت ٩ روز وهر روز ۱۴ مرتبه قرائت نماید.

«رَبِ ِانّی لِما اَنزَلتَ اِلیَّ مِن خَیرٍ فَقیر» ؛ «خدایا! بی تردید من به خیری که تو بر من فرو می فرستی نیازمند و محتاجم». (قصص، آیه ۲۴). قرآن مجید می فرماید که وقتی حضرت موسی گرسنه و تنها و بی سر پناه این دعا را خواند به لطف خدای تعالی حضرت شعیب دختر خود را به سوی او فرستاد و او را به دامادی برگزید.

درباره‌ی سید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *