آخرین خبرها

دعای تجربه شده برای دفع بلا در شب برای محفوظ ماندن از خطرات

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعای تجربه شده برای دفع بلا در شب برای محفوظ ماندن از خطرات پرداخته ایم ان شاءالله از خطرات در امان خواهید ماند و از شما محافظت خواهد شد . 

دعای تضمینی دفع بلاها در شب,دعای قوی و معتبر دفع بلا در شب,دعای قبل از خواب شب,دعای در امان ماندن از بلا در شب,دعای حفظ از خطرات و بلا قبل از خواب شب,دعای دفع خطر دشمن,دعای دفع خطر احتمالی,دعای رفع خطر سفر,دعای رفع خطر بیماری,دعای رفع خطر زلزله,دعای رفع خطر در سفر,دعای رفع خطر مسافر,دعای دفع بلا و چشم زخم 

دعای-تجربه-شده-برای-دفع-بلا-در-شب-برای-محفوظ-ماندن-از-خطرات-300x156 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا دعای رفع بلا دعای رفع غم و ناراحتی دعای رفع مشکلات و گرفتاری متفرقه
دعای تجربه شده برای دفع بلا در شب برای محفوظ ماندن از خطرات

دعای دفع بلا از امام کاظم (ع)  

امام کاظم (ع) فرموده اند : هر کس در کودکی به سه بار خواندن سوره‌های فلق و ناس و صد بار خواندن سوره توحید و اگر نتوانست به ۵۰ بار خواندن آن پایبند باشد خداوند او را تا زمانی که به سن جوانی برسد و به آن برنامه پایبند باشد از لغزش‌های کوچک یا بیماری‌های کودکانه و تشنگی و فساد معده و خونریزی نگه دارد و اگر در جوانی نیز به آن برنامه پایبند بماند و یا او را پایبند کنند تا به هنگام مرگ ایمن باشد 

حضرت امام موسی کاظم (ع) فرموده اند : وقتی از نماز شام (عشا) فارغ شدی از جای خود حرکت مکن و با کسی سخن مگو تا صد مرتبه بگویی 

« بسم الله الرحمن الرحیم لا حول و لا قوه الا بالله العلی العظیم » 

همچنین صد مرتبه بعد از نماز صبح بگو به درستی که هر کس در این دو وقت این دعا را بخواند، حق تعالی صد نوع بلا را از او دفع می‌کند که کمترین آن‌ها خوره و پیسی و شر شیطان و پادشاهان است. 

 

دعای قوی برای دفع بلا در شب 

در حدیث دیگر فرموده که هر که هر شب این دعارا بخواند ، تا صبح وی را عقرب و هیچ گزنده نگزد : 

اَعُوذُ بِکَلِماتِ اللّهِ التّاماتِ الَّتى لایُجاوَزْ هُنَّ بَرٌ وَلا فاجِرٌ مِنْ شَرِّ ماذَرَاءَ وَمِنْ شَرِّ مابَرَاءَ وَمِنْ شَرِّ کُلِّ دابَّهٍ هُوَ اخِذٌ بِناصِیَتِها اِنَّ رَبّى عَلى صِرطٍ مُسْتَقیمٍ .  

از جناب امام رضا علیه السلام منقول است که هر که در وقت خواب این آیه را بخواند خانه برسرش خراب نشود : 

اِنَّ اللّهَ یُمْسِکُ السَّمواتِ وَاْلاَرْضَ اَنْ تَزُوِ لاوَلَئِنْ زاَلتا اِنْ اَمْسَکَهُما مِنْ اَحَدٍ مِنْ بَعْدِهِ اِنَّهُ کانَ حَلیما غَفُورا .  

از حضرت صادق علیه السلام منقول است که چون کسى برختخواب رود، بگوید : 

اَلّلهُمَّ اِنّى اَحْتَبْسَتُ نَفْسى فَاحتَبِسْها فى مَحَلِّ رِضْوانِکَ وَمَغْفِرَتِکَ وَاِنْ رَدَدْتَها فَارْدُدْها مُؤ مِنهً عارِفَهً بِحَقِّ اَوْلِیائِکَ حَتّى تَتَوَفّاها عَلى ذلِکَ . 

در حدیث دیگر فرمود که حضرت رسول صلّى اللّه علیه وآله وسلّم در این وقت آیه الکرسى میخواندند و بعد ازآن مى گفتند : 

بِسْمِ اللّهِ آمَنْتُ بِاللّهِ وَکَفَرْتُ بِالطّاغُوتِ اَلّلهُمَّ احْفَظْنى فى مَنامى وَفى یَقِظَتى و بهتر اینست که آیه الکرسى را تا هُمْ فیها خالِدوُنَ بخواند . 

در حدیث دیگر فرمود که چون برختخواب رفتى تسبیح حضرت فاطمه صلوات اللّه علیها بخوان و آیه الکرسى و : 

قُلْ اَعُوذُ بِرَبِّ النّاسِ وَقُلْ اَعُوذُ بِرَبِّ الْفَلَق و ده آیه از اول سوره والصافات و ده آیه از آخر سوره والصافات بخواند . 

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *