آخرین خبرها

دعای تجربه شده برای گشایش در کار و رفع گرفتاری سریع التاثیر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶ دعای تجربه شده برای گشایش در کار و رفع گرفتاری سریع التاثیر پرداخته ایم ان شاءالله در کارهایتان گشایش ایجاد می شود دعاها بسیار مجرب هستند و نتیجه خواهید گرفت . 

دعای تضمینی رفع مشکلات,دعای قوی و معتبر رفع مشکلات,دعای گشایش کارها,دعای سریع الاجابه گشایش کارها,دعای قوی قرآنی رفع مشکلات, دعای گشایش کار فوری،دعای گشایش کار و روزی،دعای گشایش کار فوری ،دعای گشایش کارها،دعای گشایش کار ،دعای گشایش کار امام حسین،دعای گشایش کار در گنجهای معنوی،دعای گشایش کار بسته شده,،دعای رفع گرفتاری فوری،دعای رفع گرفتاری،دعای رفع گرفتاری و بلا،دعای رفع گرفتاری امام علی،دعای رفع گرفتاری فوری ،دعای رفع گرفتاریها 

دعای-تجربه-شده-برای-گشایش-در-کار-و-رفع-گرفتاری-سریع-الاتاثیر-300x159 ادعيه و اذكار دسته‌بندی نشده دعا متفرقه
دعای تجربه شده برای گشایش در کار و رفع گرفتاری سریع التاثیر

دعای گشایش کار مجرب

بعد از نماز صبح ۲۵ سوره نصر را بخواند مشکلات برطرف خواهد شد مجرب است 

منبع : کشکول سیاح ج ۲ ص ۴۳۱

۷۴ مرتبه گفتن یا دَلیلَ المُتَحیَّرینَ  جهت راه یافتن و گشادگی امور بسیار موثر است

منبع : ختوم و اذکار ص ۱۰۵ 

در کتاب «الکلم الطیّب» آورده است که : 

دستخطّى از یکى از دوستان بزرگوار و صالح و مورد اعتماد و ثابت قدم خود – که جزو سادات نیز هست – مشاهده کردم که چنین نوشته بود : 

در ماه رجب سال یکهزار و نود و سه ، برادر دینى و دوست بسیار دوست داشتنى، دانشمند اهل عمل، داراى مراحل کمال انسانى، و صفات الهى، امیر اسماعیل بن حسین بیک بن على بن سلیمان جابرى انصارى برایم گفت: از شیخ نیکوکار و پرهیزگار و اهل احتیاط در رفتار، جناب حاج شیخ على مکّى شنیدم که فرمود : 

من به شدّت دچار گرفتارى و مشکلات شدم و دشمنانم نیز پیوسته حقوق مرا پایمال مى‏ کردند، تا جایى که ترسیدم جانم را نیز از کف بدهم و کشته شوم. در همین اوضاع دعایى را دیدم که داخل جیبم بود – در حالى که کسى آن را به من نداده بود .

از این جریان در شگفت شدم و پیوسته حیران بودم تا آن که در عالم خواب شخصى را در قیافه صالحان و زاهدان دیدم که به من گفت: آن دعا را، ما به تو دادیم؛ آن را بخوان که از گرفتارى و مشکلات رهایى یابى . و برایم روشن نشد که گوینده آن کیست؟ و این جریان بر شگفتى و حیرتم افزود؛ تا آن که امام عصر ارواحنا فداه را در خواب دیدم که به من فرمود : 

 دعایى را که به تو عطا کردم بخوان ، و به هر کسى که مى‏ خواهى بیاموز . 

من بارها آن دعا را تجربه کردم و هر بار گشایشى سریع در کارم مشاهده کردم تا آن که آن را براى مدّتى گم کردم و پیوسته تأسّف مى‏ خوردم و از رفتار بد خویش استغفار مى‏ کردم ؛تا این که شخصى نزد من آمد و گفت : این دعا در فلان جا ازتو افتاده است .

البتّه من به خاطر نداشتم که آنجا رفته باشم ، ولى به هر حال آن را پیدا کردم و برداشتم و سجده شکر الهى به جاى آوردم . و دعا این است : 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحیمِ

رَبِ اَسئَلُکَ مَدَداً روحانیّاً تَقوی بِهِ قوایَ الکُلِیه و الجُزئیه ، حَتی اَقهَرَ بِمَبادی نَفسی کُلُ نَفسٍ قاهِرَهٍ فَتَنقَبِضَ لی اِشارَهُ َقائِقِها، اِنقباضاً تَسقُط بِه قُواها ، حَتی لا بَیقی فِی الکَونِ ذُو رُوحٍ اِلّا وَ نارُ قَهری قَد اَحرَقَت ظُهُورَه.یا شَدیدُ یا شَدیدُ یا ذَالبَطشِ الشَدید یا قاهِرُ یا قَهّار، اَسئَلُکَ بِما اَودَعتَهُ عِزرائیلَ مِن اَسمائِک اَلقَهریه ، فَانفَعَلَت لَه  النُفُوس بِالقَهرِ اَن تودِعَنی هذا السِّرِّ فی هذهِ السّاعّهِ حَتی اُلَیِن بِه کِلَّ صَعبٍ وَ اُذَلِّل بِه کُلَّ مَنیع ،بِقُوَتِکَ یا ذَا القُوَهِ المَتین.

این دعا هنگام سحر – در صورت امکان – سه مرتبه و هنگام صبح سه مرتبه و در شب نیز سه مرتبه خوانده شود . البتّه اگر مشکلات خواننده این دعا بسیار سخت و غیر قابل تحمّل است پس از قرائت دعا سى مرتبه این دعا را نیز بخواند : 

 یا رَحْمانُ یا رَحیمُ ، یا أَرْحَمَ الرَّاحِمینَ ، أَسْئَلُکَ اللُّطْفَ بِما جَرَتْ بِهِ الْمَقادیرُ . 

 

برگرفته از سایت دعا786

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *