آخرین خبرها

دعای تجربه شده تبدیل دشمن به دوست و جلب او

اگر می خواهید دشمن شما به دوست صمیمی تان تبدیل شود. اگر می خواهید فرد را محبوب خود کنید. پیشنهاد می کنیم که در ادامه این مطلب از سایت ملکوت786 دعای تجربه شده تبدیل دشمن به دوست و جلب او را بخوانید. ان شاء الله که حاجت خیر حاصل می شود.

,دعا واسه دوست خوب,دعا برای دوست خوب,دعا برای دوست خوبم,دعا برای دوستان خوبم,دعا برای یافتن دوست خوب,بهترین دعا برای دوست خوب,متن دعا برای دوست خوب,دعا برای یک دوست خوب,دعا برای داشتن دوست خوب,دعای خیر برای دوست خوب,دعای دوست داشتن و محبت,دعا برای دوست داشتن و محبت زیاد,دعای وابستگی دوست

دعای-تجربه-شده-تبدیل-دشمن-به-دوست-و-جلب-او مهر و محبت

دعای تجربه شده تبدیل دشمن به دوست و جلب او,دعای وابستگی دوست دختر,دعای وابستگی شدید دوست پسر,دعای وابستگی شدید دوست,دعا برای دوست داشته شدن از طرف شوهر,دعا برای دوست و دشمن,دعا برای دوست شدن دشمن,پروفایل دعا برای دوست و دشمن,دعا برای دوست دشمن,

آیات زیر را بر روی یک برگ کاغذ آبی رنگ نوشته و سپس آنرا در جای تاریک و مرطوبی دفن کنید.

بسم الله الرحمن الرحیم (إِنَّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّکْرَ وَإِنَّا لَهُ لَحَافِظُونَ). یا رب الارباب یا الله بستم زبان فلان بنت (ابن) فلان. یا الله یا شکیکفی یا قاهروا یا الله.

آمده هر کس آیة الکرسی را هفت روز بعد از اذان صبح قبل از آن که با کسی حرف بزند رو به قبله یازده مرتبه بخواند و ما بین دو میم ( یعلم ما بین ایدیهم ) هلاک دشمن را قصد کند البته آن دشمن هلاک گردد و هر گاه ما بین دو عین ( یشفع عنده ) محبت احدی را قصد نماید البته آن شخص دوست او گردد و مجرب است به شرط آنکه مقصود حلال باشد.

دعای تبدیل شدن دشمن به دوست از راه دور

برای یکبار هم که شده این ختم رو انجام بدین تا سرعت حاجت روائی رو ببینید

ختم این هست :

هر یک از سوره ها برای برآمدن حاجات روزی چهارده بار “هدیه به چهارده معصوم ” خوانده شود:

شنبه:سوره مبارکه فتح ، یکشنبه: سوره مبارکه یس،دوشنبه:سوره مبارکه واقعه ،سه شنبه:سوره مبارکه الرحمن، چهارشنبه: سوره مبارکه جن،پنج شنبه : سوره مبارک ملک ، جمعه :سوره مبارکه سجده.

بدون شک حاجت او برآورده میشود.انشاالله”

باید این تعداد سوره رو در هر روز یکجا و بدون حرف زدن ما بین ش بخونید.

 

درباره‌ی مدیر مرادی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *