آخرین خبرها

دعای تجربه شده و تضمینی برای ازدواج با معشوق و فرد مورد نظر

در این مطلب از سایت ادعیه و اذکار ملکوت۷۸۶  دعای تجربه شده و تضمینی برای ازدواج با معشوق و فرد مورد نظر پرداخته ایم ان شاءالله ازدواج با فرد مورد با دعاهای مجرب انجام می گیرد .  

دعای ازدواج با شخص مورد نظر,دعا برای ازدواج با فرد مورد نظر علوم ماورا,دعا براى ازدواج با فرد مورد نظر,دعای برای ازدواج با فرد مورد نظر,دعای نادعلی برای ازدواج با فرد مورد نظر,دعای نادعلی برای ازدواج با فرد مورد نظر,دعای ازدواج با معشوق ,دعا ازدواج با شخص مورد نظر,دعا برای ازدواج با معشوق از راه دور,دعای ازدواج با معشوق با فلفل سیاه,دعای مجرب ازدواج با معشوق  

دعای-تجربه-شده-و-تضمینی-برای-ازدواج-با-معشوق-و-فرد-مورد-نظر-300x159 ادعيه و اذكار بخت گشایی و ازدواج دسته‌بندی نشده دعا
دعای تجربه شده و تضمینی برای ازدواج با معشوق و فرد مورد نظر

دعا برای ازدواج با معشوق از راه دور 

این دعا برای افرادی کاربرد دارد که از معشوق خود دور هستند و می خواهند با معشوق مورد نظر ازدواج کنند.برای این کار دعا برای ازدواج با معشوق که در زیر آمده است را روی تکه ای کاغذ بنویسید و همیشه همراه خود نگه دارید تا با دلتنگ کردن معشوق به او برسید . 

« وَ أَنکِحُواْ الْأَیَامَى‏ مِنکمُ‏ وَ الصَّالِحِینَ مِنْ عِبَادِکمُ‏ وَ إِمَائکُمْ إِن یَکُونُواْ فُقَرَاءَ یُغْنِهِمُ اللَّهُ مِن فَضْلِهِ وَ اللَّهُ وَاسِعٌ عَلِیمٌ » 

دعای ازدواج با شخص مورد نظر

اگر شخص خاصی را مد نظر دارید که قصد ازدواج با او را دارید می توانید دعای ازدواج با شخص مورد نظر را که در زیر آمده است بخوانید . دعای ازدواج با شخص مورد نظر به شما کمک می کند محبت معشوق به سمت شما جلب شود و او نیز خواهان ازدواج با شما شود. برای این کار کافی است نیت کرده و دعای ازدواج با شخص مورد نظر را هر روز در زمان غروب آفتاب بخوانید . 

« بِسمِ اللهِ الرَّحمنِ الرَّحیم. اِلهی بِحَقِّ مُحَمَّدٍ وَ اَنتَ المَحمُودُ وَ بِحَقِّ عَلیٍّ وَ اَنتَ العالی وَ بِحَقِّ فاطِمَهَ وَ اَنتَ فاطِرُ. السَّمواتِ و الأرضِ وَ بِحَقِّ الحَسَنِ وَ اَنتَ المُحسِنُ وَ بِحَقِّ الحُسَینِ وَ اَنتَ قَدیمُ الأِحسانِ. اِلهی بِاخُصِّ صِفاتِک وَ بِعِزِّ جَلالِک وَ بِأعظَمِ اَسمائِک وَ بِعِصمَهِ اَنبیائِک وَ بِنورِ اَولیائِک وَ بِدَمِ. شُهَدائِک وَ بِمُناجاتِ فُقَرائِک وَ بِدُعاءِ صُلَحائِک اَسئَلُکَ زِیادَهً فِی العِلمِ وَ صِحَّهً فِی الجِسمِ وَ بَرَکَهً فِی الرِزقِ وَ طولآ فِی العُمرِ وَ تَوبَهً قَبلَ المَوتِ وَ راحَهً عِندَ المَوتِ وَ مَغفِرَهً بَعدَ المَوتِ وَ نَجاهً مِنَ النّارِ وَ دُخُولآ فِی الجَنَّهِ وَ عافیَهً فِی الدُّنیا وُ الاخِرَهِ اِنَّکَ عَلی کُلِّ شَیءٍ قَدیرٌ.» 

دعا برای ازدواج موفق با معشوق 

اگر شخصی به دنبال ازدواج موفق با معشوق مورد نظر خود می باشد بایستی دعا برای ازدواج موفق با معشوق را که در زیر آمده است بخواند. برای موثر واقع شدن دعا برای ازدواج معشوق بایستی وضو گرفته و با گلاب این دعا را بر روی تکه ای کاغذ نوشته و به آب روان بدهید . 

« لا اله الا الله والله اکبر أسالک اللهم بعد أربعین ورحمتک ان تتفضل على فلانه بنت فلانه ببعل مبارک فإنها بیدک و لا یملکها غیرک یا ذو الفضل العظیم و الوجه الکریم و الإحسان القدیم و صلى الله على محمد و اله الطیبین الطاهرین »

دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم

اگر کسی را دوست دارید و می خواهید با وی ازدواج کنید پس بهتر است دعای ازدواج با کسی که دوستش داریم را هر شب قبل از خواب ۳۳ مرتبه بخوانید و شخص مورد نظر را برای ازدواج تصور کنید.

« رَبَّنَا هَبْ لَنَا مِنْ أَزْوَاجِنَا وَ ذُرِّیَّاتِنَا قُرَّهَ أَعْیُنٍ وَ اجْعَلْنَا لِلْمُتَّقِینَ إِمَامًا » 

 

برگرفته از سایت دعاگو 

درباره‌ی seyyed Morteza seyyed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *